Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er liten tvil om at denne høsten blir ekstra grandios for oss gamere, og ingenting sier akkurat det så mye som det faktum at jeg knapt har rukket å fullføre historien i Batman: Arkham City før jeg mottar Uncharted 3: Drake's Deception på dørstokken. Ble nokså overrasket ettersom spillet faktisk ikke har lanseringsdag før en gang uti neste uke, men som vanlig er Gamezone fenomenale til å levere forhåndsbestilte spill. All honnør til dem - det kan ikke sies ofte nok!

Angående selve spillet har jeg egentlig ikke så store forventninger; jeg elsket Drake's Fortune og Among Thieves, men forventningene har uteblitt i forkant det tredje spillet i Uncharted-trilogien. Mulig at tidligere nevnte flaggermus har stjålet mye av hypen, men jeg ser ikke nødvendigvis på dette som noe negativt da jeg bare kan bli positivt "overrasket" herfra og ut.

Om noen skulle bry seg med detaljer har jeg bestilt samleutgaven. For kun et noen daler ekstra får man med masse ekstra snacks i selve spillet, men kanskje viktigst av alt: fysiske godsaker, ting man kan ta og føle på. Hele coveret er nemlig formet etter Drakes journal, med kart, bilder fra de foregående spillene og litt attåt innvendig. Foruten fabelaktig design er også selve journalen av god kvalitet, selv om den dessverre ikke er lærinnbundet, noe som hadde satt kronen på verket.

Nok en gang må jeg konkludere med at bildene får tale for seg selv; hva er dine tanker rundt det tredje Uncharted, og hva synes du om slike samleutgaver, er det verdt det?

Inntil videre, Soraki ut!

<bild>
U jelly?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • 192
  • 192
Året avsluttes med de to spillene jeg ser mest frem til: Anno 2070 og Uncharted 3. Egentlig glad jeg ikke får det før onsdag, ettersom jeg har et par prosjekter jeg må fullføre før den tid.

Håper spillet imponerer
Get ready for a better you
  • 0
Serr...
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jeg kunne også kjøpt det i dag, fikk lov av de på spaceworld men gjorde det ikke da, skal heller ønske det til jul heller.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Håper egentlig at Elkjøp brukes litt tid på å sende Uncharted 3 til meg. Er fullt opptatt med Batman: Arkham City og BF3.
  • 0
Fikk Uncharted 3: Drake's Deception selv idag (som jeg har nevnt opptil flere ganger her nå Nathans nyeste eventyr er det spillet jeg har sett aller mest frem til i hele år og det er litt surrealistisk at dagen endelig er kommet. Ifølge de aller fleste kritikerne er dette uten tvil det beste Uncharted-spillet i serien så mine forventninger er rocket-high. Jeg er ikke det minste bekymret for at spillet ikke vil leve opp til mine store forventninger, jeg tror heller at det vil overgå dem

Så håper jeg du og alle andre som også har vært heldige å få Uncharted 3 tidlig koser dere masse og at dere får en fantastisk spillopplevelse
  • 0
Jeg også fikk det i dag, men det var da vel strengt tatt ikke nødvendig å blogge om det? Men sure, vi kan prise oss heldige som har fått det så tidlig

Men viktigere enn det. Du legger spillet på GULVET?!?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Haha, uncharted serien er den styggeste, mest overata søppelserien som fins, så nei jeg er ikke sjalu! :p Det er min mening i hvert fall da :p
  • 0
Gratulerer! Håper jeg er like heldig med Skyrim, bestilt det fra gamezone.

Er også glad i samleutgaver. Bestilt Collector's Edition av overnevnte spill, og etter å ha lest denne bloggen ble forventningene mine om å få spillet før 11. november enda høyere.

Uncharted 3 er det spillet jeg ser mest frem til etter Skyrim. Skal selvfølgelig kjøpe det på release, og gjennomføre det helga før Skyrim. Denne helga blir viet til Uncharted 2: Among Thieves, som en oppvarming. Fantastiske spill, ingen tvil om det!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
192 og fantomena: Skulle egentlig sett at jeg fikk fullført Arkham City skikkelig selv, men akk ja...

Aiden: Amen.

DSN: Hva skal man ellers blogge om på et spillforum, enn spill? ^^

Erobbity: Greit at du har dine egne meninger, så lenge du ikke plager meg med de

Predator: Selv er jeg ikke så hypet på Skyrim, men håper du får det tidlig! ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Nå har det jo noe med hvor spennende tema det er også da. Greit nok at det er logisk å blogge om spill, på et spillforum. Men det er ikke akkurat så altfor spennende å vite at noen andre har fått noe i posten. Just saying.

Men for all del, jeg skal ikke klandre folk for hva de blogger om. Selv om jeg ikke finner stor interesse av det, er det garantert andre som gjør det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nei er nok ikke sjalu, har ikke noe interesse for serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Heldig du er!

Jeg bestilte Uncharted 3: Drake´s Deception - Wooden Explorer Edition for en stund sia, så jeg håper den kommer på døra snart!

Uncharted serien er absolutt den beste serien på PS3
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Er litt sjalu nå ja, men ikke fult så sjalu som hvis vi hadde snakket om Skyrim må jeg innrømme.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
heldigissen!!
This is great banter, it really is.
  • 0
You lucky son of a gun, you! Lever spillet opp til forventningene? Jeg har selv forhåndsbestilt Collectors Edition.

Jeg kunne hentet spillet i går men siden jeg har lovet å spille gjennom spillet med en kompis som kommer hjem fra militæret i morgen så må jeg vente til onsdag... Damn him!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Jeg betalte 399, jelly?

Gamezone har vel alltid reklamert for produktene de har på lager ved å si "vi sender spillet 3-7 dager før release. Prisene derimot er stort sett høyere enn Elkjøp, Lefdal og Games når det kommer til forhåndsbestilling.

Gleder meg til jeg får det i postkassa selv, men har egentlig mer enn nok med spill som jeg nettopp har begynt på

Har du prøvd Co-op forresten, er det bra isåfall?
  • 0
Grattis! Så bare at du spilte Batman: Arkham City i dag da, men uansett det var mye kult du fikk med!

Selv må jeg vente til 2. November altså da den kommer ut. Uncharted 3 er uten tvil et av de beste spillene i år etterfulgt av Batman. Har aldri gledet meg så mye til et spill før(alvorlig talt)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
MOTHER OF GOD ! Me jelly much yes !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Det er vel ikke den største pakken?
Explorer Edition er størst er den ikke?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
I hate you
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jelly as hell på en god måte
Det kommer rett å slett FOR mye godt nå, HELL YEAH
Kos deg, og ta noen bad-guys for meg! Let them suffer
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
DSN: Delvis enig, men tenkte det kunne være interessant for andre å se hvordan CE ser ut og selv ville jeg skryte litt over at jeg har spillet allerede ^^

kEv_91: Ærlig talt har jeg ikke fått tid til å spille mer enn de tre første kapitlene, men det er så absolutt et godt spill sålangt.

Zyrocz: Har egentlig ikke inntrykk av at Gamezone er så veldig mye dyrere; selvfølgelig vil det være noen prisforskjeller, men andre "butikker" som CDON og Gamestop er generelt dyrere, spør du meg. Og nei, har dessverre ikke fått testet Co-op enda, vil fokusere på historien først, da jeg føler dette er hovedelementet i Uncharted.

albaga: Ja, følte jeg måtte spille litt mer Batman før jeg kunne virkelig slå meg til ro med Uncharted 3. ^^

Creteck: Ikke den største nei, å betale over 1000 kroner for et spill er ikke aktuelt, med mindre det er Kingdom Hearts-relatert, eller noen andre spill jeg virkelig liker. ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Joda, kan skjønne det i en så spessiel anledning. Ivertfall når man får det SÅ tidlig i posten, nesten en uke før det egentlig kommer ut
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!