Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi er på tampen av et fantastisk spillår, men det er fortsatt store spill på vei ut i butikkene. Vi skal selvfølgelig anmelde dem alle sammen, og her er et utdrag.


• The Elder Scrolls V: Skyrim Anmeldelsen publiseres i morgen klokken 14.00

• Saints Row: The Third Anmeldelsen publiseres på fredag klokken 16.00

• Legend of Zelda: Skyward Sword Anmeldelsen publiseres på fredag klokken 17.00

• Super Mario 3D Land Anmeldelsen publiseres på mandag klokken 15.00

• Assassin's Creed: Revelations Anmeldelsen publiseres på mandag klokken 18.00

Vi forbeholder oss retten til å forskyve tidsfristene, da vi ønsker å bruke mest mulig tid på spillene før de anmeldes.


Hva gleder du deg mest til?
<bild>

Hoooorse!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Gleder meg mest til Skyrim, ACR, og SR3, i den rekkefølgen.
  • 0
Skyrim er nok det som står først på lista her, da Assassin's Creed Revelations er noe jeg kan ta å kjøpe ettersom det blir billigere (noe som ikke pleier å ta lang tid) og de andre har jeg ikke noe særlig forhold til.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
1. Skyrim
2. TLoZ: Skyward Sword
3. SR3
4. ACR
5. Lolwat super mario 3d land?
  • 0
Gleder meg til alt utenom Skyrim, det MÅ jo få bra
Må si at Revelations er den jeg ser mest frem til her, onde som dere på GR er og tar den sist ( ) Jeg som har troen på at det blir årets konsollspill og greier
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Skyward sword!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skyrim!

Gleder meg egentlig til å se hva alle sammen får, men Skyrim ligger på førsteplassen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg mest til TES: Skyrim og Saints Row The third
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Tror faktisk jeg gleder meg mest til Assassins Creed Revelations anmeldelsen, for jeg vil se om serien kan bryte seg løs fra å få to 7 på rad og kanskje få en 8 eller 9 om ikke 10...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Skyrim all the way!
  • 0
FUS RO DAH!

SKYRIM all the way!

"Vi forbeholder oss retten til å forskyve tidsfristene, da vi ønsker å bruke mest mulig tid på spillene før de anmeldes."

Er dette en erklæring på at dere muligens blir å utsette Skyrim-anmledelsen til fordel for å spille spillet?
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Blir nok skyrim it is going to be legend, wait for it.... Dary! Legendary!
Go ahead, make my day
  • 0
Gleder meg mest til å lese om Skyrim, AC: R og SR3.
Let the voice of love take you higher
  • 0
AW SHIT. SKYRIM ANMELDELSE I MORGEN? AH! Blir deilig å lese dommen om SR3 også.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Nå har jeg ventet på Skyrim siden jeg ble ferdig med oblivion ca halvt år etter det kom ut. Det begyner å bli en stund siden. Jeg er et nærvevrak nå. KAN IKKE VENTE, ARG!
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hvorfor publiseres anmeldelsen til Saints Row 3 langt ut på ettermiddagen til spillets lanseringsdag? Tenk kanskje på at folk faktisk har lyst å lese anmeldelsen før de kjøper det? Mener dere at de skal utsette det til neste dag?
Eller har THQ betalt dere for å legge den ut så sent sånn at folk kjøper det før folk gidder å se anmeldelser?

Liker ikke hvordan dette blir, håper ikke det blir mer slikt i fremtiden, spill og film skal anmeldes slik at kjøper får en viss anelse om man burde kjøpe produktet eller ikke. Dette er ikke særlig lett om han skal sitte hjemme langt ut i lanseringsdagen for å vente på anmeldelsen.
Såklart finnes det andre medier som legger det ut tidligere (tror jeg) men hvis alle skulle gjort slik skjønner jeg ikke poenget.

Lagt til 2011-11-09 23:10:
ops ops ops, så på feil spill ^^ tenkte meg ikke helt om Bare glem den posten
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Skyrim og Saints Row 3!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
De spillene jeg gleder meg mest til går i denne rekkefølgen:

1. The Legend of Zelda Skyward Sword
2. Saints Row The Third
3. Assassin's Creed Revelations
4. Skyrim
5. Super Mario 3D Land

Har stor tro på at The Legend of Zelda Skyrim Sword kommer til å bli GOTY. Spillet har allerede fått 10/10 av Gameinformer og 10/10 av Edge!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Revelations, uten tvil.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer kEv_91:
Har stor tro på at The Legend of Zelda Skyrim Sword kommer til å bli GOTY. Spillet har allerede fått 10/10 av Gameinformer og 10/10 av Edge!


HOLY "#%/"!!!!!!! Gleder meg utrolig mye no!
  • 0
Gleder meg mest til Zelda, Revelations, Saints Row, Skyrim og Super Mario. Tror de spillene blir ganske kule.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!