Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er ikke en vanlig blogg. Den vanlige kommer ut på fredag.

Er nødt til å få ut sinnet og fortelle dere hvor jævlig irritert jeg er på Elkjøp. Bestilte MW3 i helgen, men har ikke fått det. Fyttihelvete. Blir kvalm av tanken på den drittbutikken. Gjør meg en tjeneste å boikott Elkjøp og Lefdal. Jeg skal sørge for at jævlene går konkurs.



FAEN!!!
- Kraigo. Ut
  • 0
Jeg skal ikke bestille noe fra dem, så du har min støtte hvertfall.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har hørt mange ganger at de er trege på levering. Så jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke lærer...
  • 0
Jeg har lært
- Kraigo. Ut
  • 0
Har bestilt fra Komplett, de har heller ikke levert.
Jeg bestilte for 2 uker siden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg fikk Uncharted 3 5 dager før fra Elkjøp. De eier.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • 192
  • 192
5- på matteprøven!
Get ready for a better you
  • 0
Du også ja, kjenner to andre som bestilte på Elkjøp, slue jæ**er BTW du vet at Elkjøp og Leftdal er samme greia SÅ hvorfor ikke ta den ene og rive med den andre down the sh** drain GO GET THEM KRAIGO!!
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Så ba 192, men klarer ikke glede meg over noe nå
- Kraigo. Ut
  • 0
Har hørt de er treige på levering ja, det er sikkert bedre å dra bort på release å kjøpe spillet.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Lol, umad?
Elkjøp er konge.
Fikk Skyrim idag.
Det er ikke umulig at det er posten som har rotet det til også, det med sen levering.
Elkjøp er ofte kjent for kjapp levering.
Selv om du har hatt problemer betyr ikke det at det ikke fungerer strålende for alle oss andre!
  • 0
Elkjøp er ganske greie å ha med å gjøre som oftest synes jeg, spesielt innen service. Så slutt å sutre fordi du må vente en smule, spillet kommer når det kommer.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
I fjor fikk jeg Black Ops på dagen, Battlefield 3 kom dagen før og idag, 2 dager før kom Skyrim! Elsker Elkjøp!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Litt rart at de ikke klarer å levere likt over hele landet da.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg bestilte Skyrim Collectors Edition fra Elkjøp og fikk det 2 dager før realesen - Jeg liker dem jeg
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!