Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi fikk spillet på ettermiddagen i går, og embargo for publisering var i dag tidlig klokken 09:00.

Det sier seg selv at vi ikke gjorde noe forsøk på å nå den fristen. Skyward Sword er et spill som tar rundt 30-40 timer, så vi ble nødt til å utsette anmeldelsen noen dager.

Går alt etter planen publiseres den på tirsdag. Det er tross alt viktigere at anmelderen vår får den nødvendige tiden han trenger til å gjøre en god vurdering, enn at vi publiserer anmeldelsen tidlig.

Husets største Zelda-ekspert Ingar Hauge går straks igang med testingen.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ser meget frem til anmeldelsen, kan bli GOTY.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gleder emg til anmeldelsen! Men for min del er Skyrim GOTY.
  • 0
Godt å høre at dere ikke rusher spillet og gir oss en halvbra anmeldelse så fort som mulig. Stoler på at du gir oss en solid, velbegrunnet anmeldelse Ingar
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer fantomena:
Men for min del er Skyrim GOTY.

Ah, men det kan du ikke si enda, for du har ikke spilt Zelda
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Samme det vel Kronoz, ingenting er bedre enn Skyrim. Det er det mest fantastiske, episke, og råeste spillet jeg noensinne har spilt. Ser fram til å fordype meg i det.
  • 0
Parkour Gamer: Kunne ikke vært mer enig!
  • 0
Parkour Gamer: The Legend of Zelda: Ocarina of Time er bedre enn Skyrim. Har stor tro på at Skyward Sword også kommer til å bli bedre.

Jeg ser at det er Ingar Hauge, mannen som gav The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D 10/10, som skal anmelde det! Nå har jeg enda mer tro på at det kommer til å få full score!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Det er da ingen nyhet, Zelda blir utsatt hele tida jo (jeg vet de har satt en dato!)
MEN, for å være positiv, da blir anmeldelsen bedre. Mer tid, mer presis anmeldelse.
Spørsmål: Er det ikke litt vanskelig å sette en karakter FØR release, dere rekker vel ikke å runne alle spilla dere skal "dømme"
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Det gjør ikke noe om den er sein, så lenge den kommer. Gleder meg til mandag.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg digger Ingar. ^^

Frykter ikke at Zelda ikke vil nå opp til toppkarakter. Utrolig mange har erklært det bedre enn Ocarina of Time allerede. Bare det sier litt om kvaliteten på spillet.
  • 0
Blir spennede å lese denne ja, selv om jeg ikke har Wii.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hvis dette spillet blir bedre enn OoT lover jeg meg selv at jeg en gang i framtiden skal kjøpe en wii og dette spillet.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Samme det vel Kronoz, ingenting er bedre enn Skyrim. Det er det mest fantastiske, episke, og råeste spillet jeg noensinne har spilt. Ser fram til å fordype meg i det.

I så fall så kan jeg påstå at Arkham City gruser Skyrim. Jeg har bare spilt Arkham Asylum og Oblivion selvsagt. Samme prinsipp som ligger bak begge argumentasjoner. Vi utaller oss om spill vi aldri har prøvd.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Følger det med motion plus? For det har jeg ikke. Litt surt hvis jeg nå må kjøpe det i tillegg
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Siterer HaCkzur:
Følger det med motion plus? For det har jeg ikke. Litt surt hvis jeg nå må kjøpe det i tillegg

Hvis du kjøper Limited Edition Pack får du en vakker, gullfarget Wii Remote Plus med Royal Crest gravert på midten. Kjøper du bare vanlig versjon må du nok ha en Remote Plus eller Motion Plus utenom, for Motion Plus er påkrevd for å spille spillet.

Siterer Ursa Minora:
Jeg digger Ingar. ^^



Jeg kan informere alle lesere om at helgen er dedikert til kun én begivenhet, og at det inntas store mengder med kaffe og sjokolade for å holde hodet klart.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!