Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Eg veit ikkje kor mangen som har fått det med seg men eg og eit par andre (blant anna madammen) driver å jobber med eit spel som eg har skrivet og animerer til som heiter "Dudefish". Ditta her blir ein monkey island inspirert point and click spel og tru det eller ei, det begynne å bli ganske god damn bra og om eit par år kan det faktisk hende at det kjeme opp på steam!

Her ein plass er det DU muligens kjeme inn i biletet! Du skjønner det at, spelet har ein goood del dialog og eg trenger nokon som har ein TYKK spansk aksent til å voice acte ein av karakterane i spelet.

Her er kriteriane:
Du må være male /mann / ikkje kvinne (kas enn som høyrest minst gay ut for deg).
Du må være voksen / over stemme skifte sida karakteren er ein voksen ... person.
Du må kunne snakke engelsk med ein tykk spansk aksent.
Du må ha ein mic som ikkje suge balle.

Vil du få noko?

Bortsett ifrå å få æren av å være del av eit awesome spel?... KANSKJE. Det spørst kor masse vi kjener på spelet når det kjem ut. Eg ANA ikkje kor masse voice actors n shizzle får av kaka men sånt tar vi når eller om spelet blir ferdig og skal utgis. Vi har og diskutert at første delen av spelet skal være gratis so.. Midlertidig trur eg at du skal være innstilt på å ..ikkje få noko :P

Så om du er interessert eller kjenner nokon som er interessert send meg ein PM her på gamereactor eller [email protected]!

Når du har gjort det sender eg deg manuset og du tar opp delane dine med ein over middels bra mikrofon og sender meg lydfilane via gmail!

Om eg liker filane dine lar eg deg vite det. Om ikkje vil du muligens ikkje få respons sida eg hater å gi negativ feedback :P

Eg håper på mange bidrag og ser fram til å høyre ifrå dykk og jobbe med "DEG". Lykke til!


Og seriøst håpa mange kan tenke seg ditta ellers kjem eg til å sjå ut som ein dickbag :P
  • 0
Med spansk aksent?
Kunne stilt på audition for vanlig engelsk.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Kanskje..
Men nå er ikke jeg 18..og det er ve da man regnes som mann?

(jeg er skuespiller...)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Høres morsomt ut. Skal si jeg er litt interessert i det, jeg er jo spansk, snakker bra engelsk og liker å si alt mulig rart, synd a jeg ikke er helt "voksen", er MIDT i stemmeskifte... tror jeg.
Safety first!
  • 0
Funker Meksikansk aksent? Dama er fra mexico, og dermed har jeg lært å immirtere nevnte aksent. Desverre har jeg ikke en mic som fungerer bra..
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Stefbla og jonaskram:

Til begge to: Ta og prøv likevel! Det kan hende vi kan bypasse stemmeskifte og dårlig mic og sånt om resten er bra nok!

Crateck du kan gi det ein shot du og!

Send meg ein pm med email adressa dåkkas om dåkke forsatt er intressert.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!