Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nemlig videoanmeldelser.

http://www.youtube.com/watch?v=vdjlcWzm6s4
Og dette er den første. The Binding of Isaac er et ufattelig bra Indie-spill på Steam.

Jeg har lenge vært glad i å uttrykke meg selv, men jeg føler at skriftlige anmeldelser "just doesn't cut the cheese" lengre.

Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe til med å gi litt konstruktiv kritikk på min første anmeldelse. Jeg er klar over at det er dårlig lyd og bilde. Det er fordi jeg ikke har noe opptaksprogram på PCen som lar meg ta opp et Flash-basert spill. Lyden er rævva på grunn av at den innebygde mikken i laptopen min bare er.. håpløs...
Likevel, dette er noe jeg hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg til å bli bedre.

Jeg blir å lage flere anmeldelser. Også av konsollspill. Om du liker dette, kunne du jo kanskje vurdert en subscription? :3

- JonasKram out
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Heftig bra
Kunne tenke meg å lage sånne videoer selv, men jeg har ikke kamera (og ikke Steam )
Anywayz bra video
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Takker og bukker. Har du noen idé om hva jeg kan gjøre for å bli bedre?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Veldig bra!

Jeg er ikke så veldig flink på anmeldelse men vis du ser på andre videoanmeldelre kanskje du vill får noen ideer på hvordan du kan forbedre deg

http://www.youtube.com/watch?v=jljtdM1Oc7Y
Her er en som jeg ser mye på. håper anmeldelsen faller i smak
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Kanskje bedre mic?
  • 0
Svænni: det var det jeg sa i den særdeles korte teksten min. Takk likevel ^^

Shotgun: Hmm. Takketakk. Skal sjekke ut
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Du burde spilt det i fullscreen eller kuttet vekk skrivebord delen
  • 0
Var bra anmeldelse Det som hadde gjort den bedre
- høyere lydkvalitet og bildekvalitet
- en kul intro av en slags, 3D og sånt
- vist på slutten av videon konklusjonen og karakteren slik de fleste gjør. Ellers, en underholdende anmeldelse med god flyt og godt språk. Ser frem til fler.
Safety first!
  • 0
Zyrocz:
Om jeg spilte det i fullscreen, sluttet recordinga å virke. Ta det med ro, resten fikser jeg fint på fullscreen-delen.

Stefbla: Takk for gode tips. Så klart jeg burde ha med noe slikt. Kan ikke fatte at det ikke slo meg inn...
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
8,8 out of te... videoen sluttet litt brått
Men bra anmeldelse og godt språk, fortsett med dette
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Ah. Hører det nå! Noe av lyden må ha blitt kuttet av, fordi jeg hadde litt mer å si der. Oh well, vi får fikse det på neste da.
Takk for et godt øre
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Du kan gjerne fokusere litt mer på ting som ikke fungerer. Og hvordan kommer du fram til at karakteren skal være akkurat 8,8? Hvis du gir individuell karakter til forskjellige aspekter (grafikk, lyd, gameplay, story, tilt etc.) og tar gjennomsnitt av dem, greit, men da vil jeg se delkarakterene. Hvis du bare stikker fingeren i lufta og tenker at 8,8 passer sikkert, kan du droppe det til fordel for heltallskarakterer eller bare en generell anbefaling om å kjøpe, prøve/leie/låne eller styre unna.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Hansi:
Som jeg sa i reviewet, det er alt for sporadisk hvor lett det er.
Jeg skal tenke igjenom det. Takk ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Kommentert videoen og abonnert

En ting til jeg vil anbefale er at du snakker litt høyere/tydeligere. ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Yeah, jeg prøvde, men det er virkelig mikken det er et problem med. Takk for god feedback though ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Ah, stemmer, du sa det. En kort oppsummering av plusser og negativer hadde kanskje vært greit. Glemte å nevne at jeg syns du gir inntrykk av å ha et godt manuskript, fortsett med det.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Ja, jeg skrev et manuskript til det.

Men ja, en kort oppsummering tror jeg hadde funket fett ^^
Igjen, takk for god feedback
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Synes dette var bra;) virker som du har jobbet endel med dette;) få inn litt oppsummeringer og annet som folk allerede har nevnt så blir dette konge;)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Endelig er du tilbake
Ja, det er meg.
  • 0
Synes dette ble bra jeg Jonas og du er flink Fortsett
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!