Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selvfølgelig kan Batman hoppe, og det gjør han ofte. Heldigvis er det som regel i forbindelse med en spektakulær manøver, så tanken har ikke truffet meg før i går kveld.

Det som slo meg var at denne mørke og tøffe ridderen ikke har en knapp som får ham til å hoppe rett opp og ned. Takk gud for det.

Tenk bare hvor dum han ville ha sett ut, og hvordan troverdigheten til hele det universerset Rocksteady har skapt ville ha forsvunnet som dugg for solen.

Hold deg til flyvende spark og unnamanøvre, så kan Duke Nukem ta seg av de korka hoppene foran speilet...

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Har jeg ikke tenkt over. Du har helt rett
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
hahah, du har helt rett
Hva om Ezio og Altair kunne bøye seg ned i AC?
Det kan de jo ikke
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ikke jeg heller Kronoz, men jeg er helt sikker på at dette er noe utvikleren har tenkt veldig nøye over. Hvis en tenker seg om er det faktisk blitt mer og mer uvanlig med en 'hoppeknapp' generelt i spillverdenen. Jeg ble faktisk litt overrasket da jeg oppdaget at du fortsatt kunne hoppe i Skyrim. Så ikke helt grunnen til at det er en nødvendighet, men siden spillet er såpass åpent er den veldig hjelpsom om du skulle sette deg fast osv. Foruten det ser jeg egentlig ingen bruk for den, spesielt med tanke på at du ikke lenger kan trene deg til å hoppe høyere, og du hopper ikke akkurat høyt til å begynne med.

Uansett, poenget mitt var at joda, dette er nok noe utvikleren har vurdert nøye, og som Tor Erik sier har det nok mye med spillverdenens troverdighet å gjøre. Selv om det ER et superheltspill, og jeg kan egentlig ikke se for meg et spill hvor det skulle være mer naturlig å ha en slik knapp. Savner den ikke dog.
  • 0
Det er ikke meningen å være ufin mot Nathan Drake, men det ser litt klønete ut når han hopper på flatmark. Han veiver med armene og lager lyder som tyder på at han er ustø (les: beruset).
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Det samme med Dragonborn fra Skyrim. Håper dessverre han også...Kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært vis Batman hoppet...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk vonde tanker i huet, når jeg begynte å tenke på dette
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Morsom blogg. Har ikke tenkt på det før.
  • 0
For en tanke
Jeg var her
  • 0
Ja si det.
  • 0
Hvem trenger da å kunne hoppe så lenge man har like kule moves som Batman
Bra blogg
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Siterer Robin Høyland:
Jeg ble faktisk litt overrasket da jeg oppdaget at du fortsatt kunne hoppe i Skyrim. Så ikke helt grunnen til at det er en nødvendighet, men siden spillet er såpass åpent er den veldig hjelpsom om du skulle sette deg fast osv.


Jeg hopper veldig mye i Skyrim, hvis jeg skal jobbe meg oppover et fjell og er for lat til å gå rundt for å finne en mer normal vei
Også greit å kunne, hvis en skal snike i huler og slikt, så kan en hoppe opp på små hyller eller hva rakkern for å få bedre oversikt.
  • 0
White man can't jump!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Syns Batman ser mer enn dum ut fra før. Måten han snakker og oppfører seg på i spillene er helt statisk og døllt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hehe - du kan så si Tor Erik
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg hopper veldig mye i Skyrim


Aye! Hopper rundt og ser super badass ut.
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!