Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skulle blogge om at jeg endelig.(!)..endelig har funnet kosefaktoren igjen i et spill. Men siden jeg er litt lat i dag tok jeg gamle laptopen min(min kjære ektemann har arvet den) i bruk. Giddet ikke å gå opp til pikerommet. Og hva skuer mine øyne?!?

Eller rett og slett: ha skjer når jeg trykker på tastaturet?!? INGENTING!! Det kryr av smuler i det!! Mannfolk er noen griser! Det er det dere er!!! INGEN UNNTAK WHATS SO EVER!! HØRER DERE?!?

Skulle skrive en anmeldelse og greier..men nå fungerer bare halvparten av knappene så godt at de faktisk registrerer at jeg trykker på dem..resten må jeg nesten slå ihjel for å få de til å registrere at jeg trykker på dem.

NÅ er det nok!!
Han har ikke vett på å ta vare på elektriske ting! Han har rotet bort spill (fyren er kronisk idiot med å ikke legge plater i coveret igjen!) Han fatter ikke at ledninger IKKE må ligge fremme når vi har valp i huset(ergo: mange oppspiste ledninger i dette huset) Han har nesten knust xbox 360en min, og gir 2 åringen min PS3kontrollern når han nettopp har spist sjokolade!!(DEt finnes vaskekluter i huset!!!!)

Jeg erklærer herved krig til alle grisete menn der ute!! Man bøller fan ikke med jenters gamerutstyr!! Nå skal jeg finne frem jaktutstyret hans..tømme ut aminusjon..spre vitale våpendelere rundt om og klippe hull i norønnabuksa, og ikke minst smøre lim på skia!!

Så skal vi se da, hvem som får ha utstyret sitt i fred heretter!!

Lagt til 2011-12-01 11:45:
Er det en del skrivefeil er det smulenes skyld!! Bare så dere vet det
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jeg hadde fått nervesammenbrudd av slikt.
Er ekstremt nøye på at ting er fri for smuler og annet tullball som ikke har noe der å gjøre.
Og da spesielt elektronikk.

Lillebroren min har en enestående evne til å være konstant klissen på henda.
Så jeg vet å sette slåen på døra om han kommer ned trappen og spør om å få spille.

Det er en grunn til at jeg kjøpte en egen 360 te'n...
  • 0
Hvordan holder du ut? Jeg hadde fått totalt fnatt. Rommet mitt er uhyggelig ryddig, klarer ikke å ha en blyant ligge fritt på pulten uten å rette den til, alle ledninger er usynlige og banket fast i veggen. Blir gal av å bare lese hvordan du har det!
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
Det er noe som heter "i gode og onde dager"...og uvaner er noe som følger med når man gifter seg. Man får hele pakka, ikke bare de gode sidene. Men elsker han, det gjør jeg;)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Vel, som Tommy så er jeg også ekstremt nøye når det kommer til at ting skal være rent og pent, ligge på riktig plass og at man er ekstremt forsiktig med ting.

Jeg tørker støv av konsollene mine regelmessig, vasker kontrollerne med sprit og er alltid ren på hendene når jeg bruker laptopen eller spillkontrollere.

En jente på studiet mitt derimot... *grøss* Hun har den mest møkkete laptopen jeg har sett i hele mitt liv og det går ikke et sekund uten at hun søler iskaffe, eller mat på den og i tillegg er hun klinete på hendene. Det samme gjelder ipoden... Merker jeg blir kvalm.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vasker meg alltid på armene før jeg tar i noe spillrelatert, det samme gjelder for kompisene mine. De kjenner meg, og vet at jeg får fnatt om noe av utstyret blir tilgriset, eller skadet. Legger alltid spillcover fra meg så forsiktig som mulig også. Og PS3en står trygt inne i et tvskap, til enhver tid.

Tror nok de fleste skikkelige gamere ikke er så store griser, det er vel mer de som ikke er så vandt med hvordan man skal behandle elektronisk utstyr.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ptshhh! SO OFFENDED! Alt mitt gaming utstyr er i tip-top shape! Rensker og vansker det ganske ofte.

Så ikke hiv alle i samme båt som din skitne ekle ektemann!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hehe - ler godt her nå

Heldigvis er ikke alle like og noen vet å ta godt vare på det dyrebare spillutstyret sitt

God blogg som vanlig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
PMS much?
@chubbyviking
  • 0
Ifølge mine egne venner og foreldrene mine er jeg veldig nøye med både andres ting og mine egne ting, om jeg ser noe støv elelr smuler på noe så rydder jeg det opp. Vasker og tørker alltid av tingene mine, fjerner alt av støv, skit og vasker alltid hendene mine når jeg skal "klå" på noe nytt. I tillegg passer ejg alltid p åat ting ligger/står pent og ikke er belastet.
  • 0
Bare gamle menn dette altså.
Behandler utstyret mitt som om de hadde million-verdi <3
  • 0
Behandler utstyret mitt veldig godt. Klikker vis det skjer noe galt med de!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Høres ut som faren min, blir også irritert av slikt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hadde død av dette!

Rett og slett blir jeg for stresset og forbanna så ender jeg opp å bli utslitt i dager etter på.
  • 0
Hah, vittig! Denne skal kjæresten min få lese... kanskje en engasjert jentegamer kan få henne inn på like baner...

Har du forslag til spill som en jente-n00b kan få prøve seg på? Har prøvd Dragon Quest - Journey of the Cursed King, Modnation Racers og Killzone 3. Ingen slo an... Dvs, Dragon Quest slo an, men hun likte ikke battles, bare utforskingen og historien.

Føler dette ble litt off topic, men jeg ønsker meg en kjæreste som har litt mer av ditt engasjement hva angår spillentusiasme. I dag er hun omtrent like care som din kjære ektemannn... I want to play split-screen!! Any tips?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Tror jenter hadde digget meg, støvsuger hver tirsdag, og vasker hver fredag. Er veldig ryddig og klarer bare å ha litt rot før jeg begynner automatisk å rydde
*MacGyver Theme*
  • 0
Vil da påstå at jeg tar vare på mitt utstyr ganske så godt, selv om det sikkert kunne vært bedre.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Ine
  • Ine
Trouble in paradise? Selv er jeg alltid ryddig når det kommer til tingene jeg bryr meg om. Spill og filmer står alfabetisk, og diskene skal alltid settes tilbake i tilhørende cover etter bruk. Rommet mitt er et mess tho.
Riddle me this
  • 0
Lol det ser rett og slett ut til at gamer- gutta er av den renslige sorten. Hvem skulle ha trodd det? Vel, dumt av meg å finne en som ikke liker spill da. Heldigvis lite kamp om konsollene når det er slikt;)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Når det gjelder spillutstyret mitt er jeg relativt nøye på at det ikke skal tilgrises. Spiller aldri med skitne hender. Ellers i huset kan jeg lett rote litt, og spesielt på plassen min på kjøkkenet finner man ofte rundt 38 synlige smuler. PCen jeg bruker mest er egentlig en skole-PC, og når det gjelder slikt hadde jeg blitt gal hvis jeg hadde brydd meg for mye. Kan gjøre store Sheldon-øyne hvis noen tar på skjermen min, men mostly not a single fuck given. Bare for å skape bilder som enkelte her tydeligvis får fnatt av, kan jeg nevne at jeg ofte spiser nista over tastaturet.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Djisøsss, er det mulig??? Klaps til fyrn.. Dæsken, hadde noen grisa ned mine konsoller/remoter hadde jeg fått fnatt...

Kom til å tenke på en reklame der ei berte hiver konsollen til typen ut av vinduet...blir så irritert, og har mest lyst til å hoppe inni TV'n og skambanke henne....

Øøøh.. Vel, tru han med "grisete mann, ingen kos"..kanskje det hjelper...hehe..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Spill covere og disker holder seg som oftest som nye i hos meg. Har vel knapt nok fått en ripe på en disk de siste ti årene. Fatter uansett ikke hvordan folk greier å ripe til disken så fælt som mange gjør. Det skal faktisk ganske mye til. Har av og til mistet disker i gulvet heller latt dem ligge for seg selv på bord(e.l.) i opptil flere år uten at det har forårsaket mer enn noen få minimale riper.

Maskinene derimot tenker jeg mer på som forbruksvarer, og bryr meg ikke så alt for mye med å rengjøre dem akkurat. Nesten uansett hvor forsiktig en er vil laseren eller ett eller annet dritt gå til slutt. Det er egentlig bare flaks hvis konsollen holder seg lenge.

Kontrollere går før eller senere i (veggen)stykker så de bryr jeg meg ikke så mye om, men hater likevel å spille med fettete kontrollere Uarghh
This is great banter, it really is.
  • 0
huff da Lykkedragen! ha en regel som du skriver på en lapp attmed pc-en der det står:
"IKKE SPIS ELLER NOE MED MAT ELLER DRIKKE Å GJØRE VED PC'N " Det har vi...
Kjempebra blogg! fikk meg virkelig til å le litt
ha det fint
Silje - Snåsataus!
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Har du forslag til spill som en jente-n00b kan få prøve seg på? Har prøvd Dragon Quest - Journey of the Cursed King, Modnation Racers og Killzone 3. Ingen slo an... Dvs, Dragon Quest slo an, men hun likte ikke battles, bare utforskingen og historien.


Nintendo. Sikker vinner. Mario, Kirby, Zelda (Skyward Sword), Metroid, osv. Deretter kan du bevege deg over til Xbox 360/PS3 og prøve på noen av de enklere titlene der. PS3 har jo Little big Planet. Rayman Origin er jo også å anbefale!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg må inrømme at jeg har det litt rotete på rommet mitt.
Men det er forskjell på rot og griseri.

Smuler og slikt noe hører ikke hjemme i nærheten av gamingutsyret mitt.

Eneste untaket er på lan og slikt der det er vanskelig å spise noen andre plasser enn på plassen sin nettop på grunn av plassmangel med mindre man har lyst til å gå rundt å gomle med en brødskive i handa.

Angående spill til jenter som ikke er så inne på spill til å begynne med så pleier
The sims å slå an som regel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!