Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I morgen starter det! Er du med på det eller er du bare på utsiden som alle andre?

JEG BLIR Å KOMMENTERE UNDERVEIS

Jeg selv har laget et lite opplegg for meg selv og det er å starte The Elder Scrolls serien fra starten til slutten, problemet mitt ligger i at The Elder Scrolls I Arena og The Elder Scrolls II Daggerfall er uspillelig PGA lag til de granskau...

Det som er planen min er at Fredag den 02.12.11 skal jeg begynne å spille The Elder Scrolls Morrowind tvers igjennom, og så lang tid det tar, så tar jeg full gjennomkjøring av Oblivion, og etter der det nye spillet Skyrim.

Og det som er de simple reglene mine er at i morgen skal jeg velge
-Rase
-Måten jeg skal spille (stealth, magi, warrior)
- Navn (OFC VENOM)
- Og kjøre likt utsende i alle spillene

Det jeg skal er å få samlet en historie mellom alle 3 spillene, hadde håpet på 5 spillene men det gikk dessverre ikke.

Jeg ville egentlig informere hva jeg blir å gjøre framover, og at dette blir å ta rundt 320 timer med gjennomspilling, om jeg ikke tar mye feil.

Hiv deg med også da ! og jeg blir forresten å prøve å filme alt forså å legge det ut på youtube brukeren min.
"GRVenom140"
Hold deg oppdatert med å subscribe. www.youtube.com/user/GRvenom140

Så da blir det gjennomspilling på alle 3 spillene på PC forhåpentligvis, og om noe endrer seg tar jeg å sier ifra. Morrowind blir nok filmet, og bare tips. Jeg kom meg aldri gjennom Morrowind så det kommer til å ta en stund.

BTW
Jeg har et problem også fordi "Fraps" vil ikke ta opp lyd, og det vil jeg helst få fikset før jeg setter i gang i morgen. Kan dere hjelpe meg?

Jeg er forhåpentligvis ferdig før nyttår med alt, og jeg skal prøve å legge ut en video per dag, men jeg er veldig opptatt pga skole så jeg lover ingenting....

Q
- Hva slags rase skal jeg være?
- Hvordan kan jeg fikse problemet med fraps
- Blir du å følge med på Youtube?
- Etter The Elder Scrolls serien, skal jeg ta Fallout 3 og New Vegas?
- Har du veldig lyst å gjøre det samme som meg utenom filmingen ?
- Hvor tror du The Elder Scrolls VI blir å være (om det kommer)

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Kunne vært med på Oblivion gjennom spilling, men ikke Morrowind som jeg ikke har...

Men jeg ønsker deg uansett lykke til med dette prosjektet
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du kommer til å ta opp kommentarer ikke sant?
Kan se på fram til Skyrim siden Skyrim skal være usett når jeg starter med spillet . Adder deg på youtube, heter MasterAnselmoPhil. Blir gøy^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
- Blir du å følge med på Youtube?

Antakelig ikke. Med mindre du har tenkt til å kommentere underveis.
Å bare se noen spille et spill, er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg.
Ser kun LP's for kommentarene til den som spiller.

- Etter The Elder Scrolls serien, skal jeg ta Fallout 3 og New Vegas?

Da burde du også spille de to første.
Er lett å få tak i en samlepakke med de gamle spillene.

- Har du veldig lyst å gjøre det samme som meg utenom filmingen ?

Ikke egentlig.
Morrowind klarer jeg ikke like, Oblivion har jeg spilt ihjel, så det er jeg ganske lei.
Og Skyrim er jeg allerede godt i gang med på tre karakterer, så jeg tror ikke jeg gidder å begynne på nytt igjen.
Har også andre spillrelaterte planer denne måneden.

Men for all del, kos deg med ES maraton, det er ikke et dårlig valg for noe sånt
  • 0
Hehe ja, jeg begynner ubevist i morgen, men jeg kan oppdatere My Live Feeden for hver andre video, og det blir ingen redigering fordi jeg gidder ikke rendering, så jeg putter 5 min klipp eller uansett hvordan Fraps deler de opp så tar vi det derfra. Så get ready for spam... Jeg kan også ha en ukentlig oppdatering om jeg gidder på forumet.

Lagt til 2011-12-01 22:44:
Kommentere blir jeg å gjøre BTW
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tenkte jeg skulle skaffe utstyr til let's play-ing på ps3. Det ser ganske morro ut og spille et spill og kommentere underveis
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det var da et sammentreff at to stykker fra GR skulle begynne med Let's Plays samtidig da Jeg hadde tenkt å begynne å poste mine vids i morgen også! Men jeg spiller gjennom Serious Sam HD med to kamerater da. Har allerede recorda ca. 2 timer.
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Hehe kult, da får vi to se på hverandre spille kanskje?
*MacGyver Theme*
  • 0
Har tenkt på å legge inn Morrowind på skole-pcen faktisk, så jeg har noe å gjøre i fritimene.

Det ser jo egentlig ganske moro ut!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det er det, om vi ser bort i fra det forferdelige hitsystemet
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvordan er det du snakker?
"Kommentere blir(?) jeg å gjøre"?
"og jeg blir(?) forresten å prøve å filme alt"?
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Nordnorsk....
*MacGyver Theme*
  • 0
Hørtes morsomt ut.
Skal prøve å følge med hvis jeg får tid.

TES III: Morrowind er det beste spillet.


Et godt råd til Morrowind playthrough'en:

"Alltid fokuser på 1 klasse, det er nesten umulig å spille det på samme som skyrim (der du kan bruke alle skills'a like lett) fokuser på 1 spillestil, da blir det enklere for deg"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kan kanskje hjelpe deg med lyden, men da må jeg vite hvilket lydprogram du har.

Har du realtek så kan jeg hjelpe deg ganske lett.
  • 0
Jeg har headsettet : G35, og FRAPS
*MacGyver Theme*
  • 0
hadde vært moro, men jeg har fortsatt mye igjen på skyrim som jeg må spille.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Jada, herregud det tar ikke 2 minutt å bli ferdig med morrowind og oblivion bare for å si det sånn, jeg skal jo prøve å ha med alle ekstra pakkene til Morrowind og Oblivion og muligens om det er kommet noe for skyrim når den tid kommer.
*MacGyver Theme*
  • 0
Høres gøy ut! Skal nok følge med på det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
*MacGyver Theme*
  • 0
Selv spiller jeg Skyrim og er mektig imponert over både grafikk, spilloppbygning og ikke minst stemning. Jeg elsker regelrett Skyrim og kjemper mellom å spille dette, Battlefield 3 og Cities XL 2012. Herlig spill alle tre

Flott blogg igjen Venom140
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jepp Skyrim er utrolig, og Takk
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!