Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Du tror det kanskje ikke, men det er 100% sant!

1. Minst 2 personer i verden elsker deg så mye at de er villig til å dø for deg.

2. minst 15 personer elsker deg på en eller annen måte.

3. Den eneste grunnen til at noen hater deg er fordi at de vil
være akkurat som deg.

4. En latter fra deg kan gi lykke til hvem som helst, selv om de ikke kjenner deg.

5. Hver kveld tenker noen på deg før de sovner.

6. Du betyr alt for noen.

7. Hvis det ikke var for deg, skulle noen ikke levd nå.

8. Du er spesiell og unik!!

9. Noen du ikke en gang vet eksisterer, elsker deg.

10. Når du gjør ditt livs tabbe, kommer det noe godt ut av det også.

11. Når du tror at hele verden har vendt ryggen til deg, se en gang til, det er sikkert du som har vendt ryggen til verden.

12. Når du tror at du ikke har noen sjanse for å få det som du vil,
får du det ikke heller. Men om du tror på deg selv, før eller senere, får du det akkurat som du vil.

13. Glem aldri komplimenter du har fått!

14. Si alltid hva du syns om folk til dem, du føler deg bedre hvis de vet.

15. hvis du har en fantastisk venn, ta deg tid til å la vennen
din vite at han/hun er fantastisk!

Se klippet nedenfor! Synes utrolig synd på den gutten der og får mest lyst til å gråte selv. Har du det tungt, så vit bare at morgendagen kan bli bedre og at det er mange som liker deg for den du er og som vil støtte deg om du får en hard tid. Se de små gleder og ta en dag om gangen. Det hjelper. Tro meg!

What's goin on...!

Klump i halsen og tårer i øynene når jeg ser dette klippet. Stakkars, stakkars gutt!

Hva kan vi utenom gjør for at gutten kan få det bedre og vet du om noen som har opplevd å bli mobbet. Har du opplevd det og hva er din mening om mobbing. Hva kan gjøres for å motarbeide for at mobbing skjer?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Oi, dæven. Dette visste jeg ikke. Er dette helt sant? Lurer på hvem disse 2 personene er.
  • 0
Nå skal fantomena ut på damejakt her!
Mange bra punkter her! men
" Den eneste grunnen til at noen hater deg er fordi at de vil være akkurat som deg."

Så det betyr at jeg vil være Anders Breivik? Makes no sense.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg vet om mange av de punktene, men det er jo en tankeoppvekken for tider du føler deg ubetydelig
*MacGyver Theme*
  • 0
Så jeg var altså ikke den eneste som reagerte på punkt 3, tror nok ikke den stemmer helt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Mobbing er noe av det absolutt værste jeg kan tenke meg.
Ble mobbet i 8 av 11 skoleår sjøl.
Og det var først etter 7 av dem at foreldrene mine fikk vite noe.
Det er ikke fordi de er lite oppmerksomme, men fordi jeg gjorde alt for å skjule det.
Lærerne ga f i det hele og drakk heller kaffen sin på hjørnet mens de så en annen vei.
Men uansett hvor ille det ble i perioder, var jeg aldri inne på tanken om å ta mitt eget liv eller skade meg selv.
For hva hjelper vel det?

Vi kan gjøre samfunnet mer oppmerksomme på mobbing og ditt og datt, men fakta er at det aldri vil stoppe.
Barn og ungdom, vil alltid finne noe de ikke liker ved andre og gjøre narr av dem for det eller værre.
Og i veldig mange tilfeller tar de den holdningen fra foreldrene sine og/eller personer de er mye med.

Jobbet på barneskole i noen år og så og hørte veldig mye rart fra ungene.
Min egen bror blir mobbet fordi han ikke vet hvem den og den kjendisen er eller fordi han ikke går med bestemte klær.
Han er 10 for helsike!
Når jeg var på den alderen, løp vi rundt i skogen med en pinne og lekte samuraier...

Er noen foreldre som burde tenkt litt mer på hva de sier og gjør nær barna sine.
  • 0
Huff, trasig og synes synd på deg Tommy angående mobbingen. Dama mi Ann Helen ble også mobbet i noen år da hun flyttet til Snåsa fra Trondheim og jeg vet hvordan dette kan påvirke en som person.

Vet jeg om noen som blir mobbet, så går jeg inn og prøver å finne løsninger slik at mobbingen kan opphøre. For slikt kan ødelegge livet til en og spesielt om man ser klippet ovenfor. Makan altså!

Nei, ta vare på hverandre og sørg for at man støtter opp om de som blir mobbet.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble mobba på barneskolen og har fremdeles litt vanskeligheter for å stole på folk. På ungdomsskolen bedret heldigvis situasjonen seg og på videregående går jeg i en klasse med et supert klassemiljø.
  • 0
Ikke alt dette er sant da.
Samme her, Ursa Minora.
  • 0
  • 192
  • 192
Fy **** som jeg hater mobbere!!!

Aldri blitt mobbet selv, men gjør alt jeg kan for å hjelpe de som blir det, ved å være hyggelig og snill mot dem, og få dem til å føle seg spesielle og viktige. Dessverre er det alt for mye som foregår utenfor synsvinkelen...

Satt med frysninger under hele videoen, og fikk lyst til å bare møte denne personen for å snakke med han.

Fy f*en for noen folk denne verden besitter...
Get ready for a better you
  • 0
Sant det PG, men noe synes jeg passer godt da

Det visste jeg ikke UM og godt at du nå har det fint på skolen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble mobbet i barne skolen, men jeg hadde heldigvis en bror som tok det opp med dem..
Etter den dagen stoppet de helt.

Jeg hater mobbere, de ødelegger for andre i høyeste grad. og resultatet kan være forferdelig.

Jeg kjente nesten en tåre falt da jeg så den videoen, det er trist å tenke på at det er sikkert 1 000 000 andre personer som har det som han, kanskje flere!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har jo sagt dette før, man kan si det igjen. Jeg ble mobbet gjennom hele grunnskolen, mest aktivt mobbing på barneskolen og så mer passiv mobbing på ungdomskolen. 10 år med mobbing. Det var noen tøffe år. Det har nok preget meg veldig som person, særlig når det kommer til det å sosialisere, det å stole på folk, intimsoner osv...

Gutten i videoen kunne like godt vært meg selv og det meste han fortalte var sant for meg ihvertfall en gang illøpet av de 10 årene med mobbing. Så ja, det gikk inn på meg å se den videoen, nesten som å se seg selv...

Det var godt å begynne på videregående, da sluttet heldigvis all mobbingen.

Funfact! Mobbing er ikke unikt for menneske, og forekommer også hos mange aper, delfiner, og flere andre sosiale dyr. Hvorfor denne adferden har blitt selektert frem via evolusjon er noe omdiskutert hos biologer, men det kan være en måte for mobberen å gi seg selv høyere fitness (dvs. høyere suksess innen reproduksjon osv). Dette kan for mange virke innelysende, men å bevise denne adferden vitenskapelig har vist seg å være problematisk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er kanskje en dritt eller noe her men;

Hvorfor gjorde gutten dette?

Har aldri blitt mobbet noe særlig selv, og det fordi jeg har vært smart nok til å unngå det. Jeg lærte meg hva jeg skulle si og hvordan jeg skulle oppføre meg. Denne gutten burde prate med vennen sin om tankene sine og heller prøve å få nye venner. Det er alltid noen gode folk ute der. Så lenge man står på.

Uansett forstår jeg bare ikke hvorfor han la ut dette på Youtube?
Jeg skrev denne signaturen.
  • 0
Takk for listen, Bernt. Oppmuntrende ord, selv om jeg tviler på en del av det.
Når det gjelder mobbing er det naturligvis en forferdelig ting. Det virker som om hver generasjon ser hvordan den forrige oppfører seg, slik at den blir verre enn den forrige. Foreldre som lærer barna gal moral skal også ha mye skyld.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Kjøper ikke helt alle punktene du lister opp, men jeg føler nr. 11 passer meg ganske bra.

Så videoen tidligere idag, er jo aldri hyggelig.
Men hvem var det som plukka opp den videoen? Den ble posta i August, men det ser ut som den fikk et populæritets smell idag.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
gode ord. made my day. janteloven burde brennes til fordel for dette!

til alle som blir mobbet: dere har min fulle støtte. ingen bør kunne ødelgge liv, og har slike primitive lowlifes først gjort det burde de fratas retten til å skape liv. kastrer jævelskapen.

til alle som blir litt ertet og plaget en gang i blant: ikke kall det mobbing. mobbing er alvorlig! erting er en kjip ting som de fleste må bite i seg, en eller annen gang iløpet av livet. eller to eller ti ganger... deal with it.

det er uansett alltid lov å sladre. det anbefales. sladrehank skal selv ha... the last laugh. dette burde mobbere og idioter som erter og plager uten grunn tenkt på før.

(mobiltastaturet skjønner ikke at det skal være versal etter punktum. beklager. orker ikke rette på det...)
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Tøft gjort av karen i videoen. Hadde jeg vært i hans sko hadde jeg nok ikke klart det tenker jeg.
  • 0
Hater mobbing, noe av det verste jeg vet. Har blitt mobbet mange ganger på barneskolen, men ikke nå lenger av en eller annen grunn. Det er nok fordi det bare ikke er idioter i min klasse.. Når det gjelder punktene så tror jeg ikke punk 3 er sant...

Stakkars unge.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
"Jeg lærte meg hva jeg skulle si og hvordan jeg skulle oppføre meg."

Dudlen, tragisk
  • 0
Det er så mye dritt her i verden. Det verste er at vi mest sannsynlig aldri blir kvitt det heller.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Sorry at jeg er litt ufølsom, men er ikke dette den samme personen http://www.youtube.com/user/RandomTV201#p/u/1/H1Cv1e9-JEM var inne på Youtubebrukeren hans og så at han abonnerte på han og hans venners youtube kanal, og det virker som om han har nok flere venner enn den ene, og videoen om mobbingen ble lagt ut 10. august 2011, mens den jeg gav link til er lagt ut 2. desember 2011

Og det skrives fortsatt trøstemeldinger til ham, det ser ut til at han har det mye bedre nå enn for noen måneder siden, så dette er et bevis på at alt kan bli bedre
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Ey, han startet i åttende. Hørt om å skaffe seg nye venner? Jeg er stolt over at han klarte det, selv om han oppfører seg litt om en douche i den videoen.

Men det gjør ingenting, den videoen er fremdeles en av de sterkeste jeg har sett.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!