Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv om det er noen dager til jul, føler jeg disse dagene går alt for fort og plutselig sitter man der og dytter ned pinnekjøtt, ribbe, julepølser og drikker heimbrygga øl med mer. Det verste er at jeg fortsatt føler at det er mye som må gjøres på hjemmebane og at jeg på langt nær føler jeg har helt kontrollen ennå. Den magre trøsten går i at det fortsatt er noen dager igjen til jul.

I høst har vi blitt overøst med masse store spill og jeg har tenkt litt på hva jeg skal spille i jula når barna er i seng og Ann Helen sitter på Facebook eller andre sosiale medier. Hva skal jeg da ta meg til og spille? Med den høsten som har vært på spillfronten er det mange spill jeg gjerne vil sitte med og som jeg tror kommer til å bli julespillene mine.

Battlefield 3:
Kommer nok ikke som noen stor overraskelse på dere her, men jeg har som mål å bli bedre som "medic" og "engi" og da krever det en god del spilling. Har ikke satt meg noen mål i antall poeng, men at jeg skal ha bedre K/D enn det jeg har nå. I tillegg skal jeg også prøve å karre til meg de bedre sniperriflene enn de jeg har i dag. Battlefield 3 er et godt og meget variert spill som jeg anbefaler alle. Om fire dager kommer også tilleggspakken Back to Karkand til Xbox og PC og der vil jeg nok mimre godt tilbake til Battlefield 2.

Skyrim:
Årets spill i mine øyne og en stor konkurrent til Battlefield 3 her hos meg. Skyrim er det beste jeg har prøvd innenfor RPG-sjangeren og kommer til å bruke en god del tid på dette spillet. Unikt, innholdsrikt og utrolig underholdende. GOTY for meg...

Cities XL 2012:
Jeg elsker Sim City og Cities XL-serien. Det å kunne bygge seg en metropol og se at skypkraperne poppe opp rundt omkring er noe av det beste jeg vet med slike strategiske spill. Å se at dine innbyggere trives i byen er defintivt det som holder meg gående. Et rolig spill som ikke krever at du sitter på nåler for å overleve.

Might & Magic: Heroes VI:
Dette spillet elsker jeg og kan nærmest si at dette er like godt som det legendariske Heroes III. Herlig spill som jeg digger godt. Variert og taktisk, akkurat slik jeg vil ha det.

I tillegg til disse spillene kommer jeg til å kose meg med spill som Need for Speed: The Run, Batman Arkham City, DiRT 3, Call of Duty: modern Warfare 3 samt det kommer også til å bli noen familiekvelder hvor vi vil spille Buzz junior og Mario Kart Wii, masse Kinect og Move-spilling hvor jeg har blitt utfordret av barna.

Med andre ord, jeg og familien min skal ha en underholdende jul med mye på spillfronten i tillegg til mye annet familiære og koselige ting som hører med til julen. Håper også at været blir bra slik at vi kan dra bort til akebakken sammen med barna samt besøke venner og familie, be hjem til god mat og drikke.

Jeg gleder meg til julen og det den har å by på.

Hva skal du spille/gjøre i julen? Har du noen "julespill" som du vet du kommer til å bli sittende med? Har du ellers noen planer for julen?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal se om jeg klarer å avslutte Final Fantasy XIII (ble litt langdrygt etter hvert). Ellers blir det vel Skyrim, Skyward Sword, King of Fighters XIII, U Marvel vs Capcom 3, AC Revelations, Deus Ex HR, Dark Souls, Super Street Fighter IV og muligens Mass Effect. Eh, har så mye liggende, litt vanskelig å si om det blir mere eller mindre
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Får merkelig nok julestemning av Call of Duty, så det blir litt innom alle de
Forhåpentligvis blir det også en god del Halo, Zelda og MASSE filmer
Utenom å sitte inne i varmen skal jeg tvinge meg selv ut i kulda litt også. Snø kan være gøy det også
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Blir nok BF3, Heroes VI, Dungeon Defenders, Mario Kart 7, Disgaea 4 (om jeg får det til jul), Xenoblade Chronicles, Sonic Generations, Super Pokemon Rumble (om jeg får det til jul), og Tales of Abyss, hvordan skal jeg få tid til alt dette!?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skal bestille MGS collection fra USA, så det blir nok en del Metal Gear. Vurderer også å starte på et Zelda spill.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Blir nok Dark Souls som stjeler min tid.
Ellers har jeg knapt begynt på Deus Ex: Human Revolution, Assassins Creed Revelations og Rage, så jeg har plenty med muligheter.
  • 0
Mye Starcraft 2 og Skyrim kan jeg tenkte meg. Forhåpenligvis litt Mariokart 7 når jeg er i gang.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Venter med å starte på Skyrim til etter eksamen, så det blir mye Skyrim i jula!
  • 0
Gjør det samme som Spartan.

Anbefales det å kjøpe Battlefield 3? Vurderer nemlig å kjøpe det etter jul en eller annen gang.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Jeg har mye jeg kan spille i jula, men om jeg faktisk rekker gjennom alt er en annen sak.

Satser ihvertfall på å spille ferdig Ni no Kuni til DS. Ellers har jeg bl.a. tenkt å begynne på Mario Kart 7, Bastion, Limbo, Beyond Good & Evil og/eller Valkyria Chronicles III. Alt avhenger selvsagt av hva jeg får tid til.

Og selvsagt håper jeg på å få begynt på andre gjennomgang av Skyward Sword...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Blir nok en del spilling i jula ja. Må fullføre Gears 3, Halo 3, AC Revelations og Resistance 1 og 2. Vurderer også sterkt å fullføre Batman AA en gang til. Må også sette av litt tid til eventuelle spill jeg får til jul også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Blir mest å spille SKyrim og BF3. Men om jeg får alt je gønsker meg blir det også Super Mario 3D Land og Zelda: Skyward Sword.
  • 0
BF3, Skyrim, The Witcher 2, Gears 3, Uncharted 3 og kanskje Batman Arkham City!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nå har jeg passert nedlastningsgrense på nettet IGJEN... (tok en uke gitt) så da blir det ikke noe særlig med online

Dermed blir det Assassin's Creed: Revelations og Batman: Arkham City som blir spilt fremover. Og litt FIFA 12 da
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Uncharted 3, Skyrim, Batman: Arkham City og muligens litt Mario igjen. Komme nok til få et spill til julegave så blir nok mye spilling der også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skyrim Batman: Arkham City
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Det blir Skyrim på meg,hvis ikke alle bugsa tar knekken på motivasjonen...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skal spille Goldeneye 007 til Nintendo 64 i forbindelse med særemnet mitt. Håper også jeg rekker å fullføre Call of Juarez: Bound in blood, som jeg har startet på. Blir muligens enda en gjennomgang av Alan Wake også.
  • 0
Spillene i boks her, BF3 og SR3 samt Skyrim som ikke blir åpnet før på juleaften

Vurderer Goldeneye men får se hva budsjættet sier nærmere jul.
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
Skyrim helt klart Så sant jeg ikke får for mye problemer med spillet
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Ølspillet
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!