Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er mange bra og gode spill på markedet.
Historiene bra og underholderne, og det er historien som former spillet. jeg har noen ideer som jeg vil meddele med dere og spørre dere hvilken du liker best! nedenfor står det tre alternativer som jeg håper dere vil like.

ALTERNATIV.1.

Tenk deg et spill som handler om en dusør jeger som gjør forskjellige oppdrag av forskjellige oppdragsgivere. Så til slutt blir han lurt og vil hevne seg. Spillet tidsalder er den ville veten på 1960-tallet, du vill måte rikfolk, terrorister, russere, horer, og vanlige folk.


ALTERNATIV.2.

Et spill som har handling i romertiden. Du skal være en krigs-general som etter et brutalt tap blir han tatt til fange av slavedrivere. her blir han venner med mange og planlegger en flukt. De lykkes i å rømme, men blir tatt igjen og solgt som gladiatorer. spillet handler om mennesker som vil føle friheten og lykke som de har hatt en gang.


ALTERNATIV.3.

det tredje alternativet er et action fylt skyte spill som går over alle grenser. du spille i rollen som en mann som er uskyldig dømt for et drap som han ikke begikk. etter rettsaken rømmer han og prøver desperat på å finne ut hvem som er den skyldige. handlingen er i nåtiden og, spillet har en regel: IKKE STOL PÅ NOEN!!!


så hvilken alternativ ville du ha spilt?
  • 0
For å være ærlig... dette er ikke forslag til spill. Dette er forslag til settinga til spill, og ingen av de er spesielt kreative eller originale.
  • 0
Alternativ 2 var veldig lik filmen Gladiator.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Alle ideene er vel strengt tatt kjent fra spill allerede, eller hvertfall et knippe filmer.
Har litt problemer med å velge, for ingen av dem høres ut som min type spill.

Siterer battlecount:
Spillet tidsalder er den ville veten på 1960-tallet


Er ikke helt sikker på hva du legger i "ville vesten" her.
Men 1960 er omtrent 40+ år for sent hvis du mener det de fleste kjenner som ville vesten. (cowboys, borgerkrig, mexican revolution, etc.).
Men forklaringen din tilsier at du mener noe annet, så ikke vet jeg.
  • 0
Beste bloggen på lenge. Må si jeg fikk meg en god latter av ALTERNATIV.1. Visste ikke at ville vesten var på 1960-tallet, tror du er 100 år for sent ute der. Tror ikke fantes så veldig mange russere og terrorister der på den tiden heller
  • 0
^Spøker fyren som ikke har laget en mer kreativ blogg enn en dårlig "topp fem" liste.

Seriously, kommentaren tidligere pekte ut den feilen. Hvorfor skulle det ikke være russere og terrorister? Trenger ikke være helt realistisk.
  • 0
Tak for tilbake meldingen deres. det jeg mener med ville vesten er en at handlingen foregår ute i ørkenen. jeg tenkte goså en moderne versjon av vesten.
  • 0
Zyrocz: Faen, trodde du hadde død ellerno, men neida.

battlecount: Nå som jeg skjønte hva du mente ga det mer mening. Tenker at det tar sted i en åpen verden slik som GTA eller Fallout?
  • 0
Det jeg vil ha er et spill tilbake til viking tiden, LOTR spill. Vet det har blitt laget mange LOTR spill. Men føler det er ingen som har perfeksjonert det ennå. Vil ha et Open World LOTR spill som man kan krige gjøre oppdrag og masse annet.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Mange bra alternativer som blant annet har vært lagd spill ut av, men som vi sikkert ville ha tålt nye runder med. Det er jo tross alt fantasien som stopper hos spillutviklerne og sist men ikke minst "tidsklemma" fra spillutgiverne deres...

En fin blogg dette her
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hmm ja om Alternativ 3 var sånn Heavy Rain oppleg
*MacGyver Theme*
  • 0
Hva med et spill der du styrte en demon som angrep himmelen for å bringe ødeleggelse over jorden? Ikke så ulikt Dantes Inferno, men litt motsatt?
Yes
  • 0
Alternativ.3 er langt fra Heavy Rain. Jeg kunne ønske jeg fikk svar på det jeg spør om.
  • 0
alternativ 1: Fallout New Vegas
alternativ 2: colosseum road to freedom
alternativ 3: høres litt ut som heavy rain faktisk
War, war never changes
  • 0
synes alternativ. 3 er best
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!