Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så er julaften over for denne gang og det er 366 (365 om man ikke regner med i dag) på grunn av skuddår i år. Det er mange dager til vi igjen kan pakke opp masse gaver igjen.

Julen var kjempefin her på Snåsa. Vi fikk ærefult besøk av svigermor og svigerfar hvor vi alle sammen spiste supermør og saftig ribbe, medisterkaker, julepølse og alt som hører til av tilbehør. Da klokken passerte 19:30 fikk vi besøk av nissen til de minstes store glede. Nissen hadde med seg noen gaver og det ble en forsmak på hva vi hadde i vente. For under juletreet lå det utrolig mange pakker. Vi brukte over to og en halv time med å åpne alle pakkene. Barna var i ekstase og koste seg godt.

Jeg selv fikk utrolig mye fint og fra madammen fikk jeg to dødstilige gensere og et gavekort. I tillegg fikk jeg og madammen skikkelig tusenmetere for å ha på bilen fra svigers og nabo'n.

Hva fikk dere andre til julegaver og var det noe av det du ønsket deg som du fikk?

Med det vil jeg fortsatt ønske dere en riktig GOD Jul og kos dere godt med det julen har å by på!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg fikk Logitech G930, Batman: Arkham City, Ny kjørehjelm, teppe, minihøyttaler(syk lyd) og Mexican Domino or something
Er VELDIG fornøyd !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Vadebukse og luftgevær var mine "hovedgaver"
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
For å nevne noen så fikk jeg tastaturet Razer: Lycosa, en hel haug med boxere, en del superundertøy, statoilkoppen og selvfølgelig noen gavekort .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg fikk Zelda: Skyward Sword, klær, filmer, Sherlock Holmes bok(skal se game of shadows i morgen) og masse penger.

Storfornøyd!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har hatt en fin jul hittil!

Årets gavelista var:

- Proff lydopptaker http://www.zoom.co.jp/products/h2n/ (Sikkert til å ta opp melodiene jeg komponerer på piano)
- 800 kr
- Lacoste parfyme
- M godteri (Scary! Serr. Før jeg åpnet den, så jeg for meg at det var M godteri. Fyttikatta. Aner ikke hvorfor. Jeg er synsk! )
- 1500 luftgeværkuler
- 3 T-skjorter

Thats it!
Nogenlunde fornøyd.
Kvelden er flott i det minste!
  • 0
I år fikk jeg bl.a. de fire første albumene til The Beatles i stereo, og det nye albumet til Navigators og Coldplay. I tillegg til en del annet, klær, sjokolade og penger osv., fikk jeg sesong 2 av Scrubs
  • 0
i år fikk jeg Batman arkham city, uncharted 3, anno 2070, shellshock 2 blod trails, deadrising 2, 2 filmer, logitech z906 surround høytalere til pc, logitech g19 tastatur, 3d boxere med 3d briller, noen gensere, mariokart 7 plus et 3ds spill jeg skal bytte og skal få asus transformer prime tf201 lesebrett når det kommer( det er nesten det samme som ipad 2 bare bedre) så jeg kan ærlig si jeg er storfornøyd over gavene i år.
  • 0
Fikk en Gaming-PC til Jul, er storfornøyd! Og en lue da...
Safety first!
  • 0
Fikk:

- Skikkelig PC!
- Gray Matter (Xbox 360)
- Saints Row 2. Ønsker meg nå The Third.
- Sokker
- Sokker
- Mer sokker
- T-sjorter
- Sjokolade
- Norsk film
- Noen andre ting jeg har glemt
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
3DS Zelda 25th anniversary edition
Penger
Kino Gaverkort
Blu ray'er (The big lebowski, The green Mile & The fighter)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det jeg fikk

- Ny PC monitor
- Penger
- Sjokolade
- Fjellsko
- Disgea 4
- Super Pokemon Rumble 3DS
- Dignitas Mousepad

Tror det var alt. Dog, deler av det var til min tvilling, men siden vi deler alt gjør det lite.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Fikk TES: Skyrim på PC, penger og gavekort og en del klær. Eneste jeg skulle ønske jeg fikk og som jeg ikke gjorde er julestemning.
  • 0
  • Play
  • Play
Fikk keyboard-stativ som eg virkelig trengte. Sengen fungerte som en brukbar støtte i mellomtiden.
  • 0
  • Ja-2
  • Ja-2
Penger, sjokolade, dragelampe, notat/skrive/tegnebok, alien ooze, BACON, Dead Space 1+2, en genser, taco/salat skål, første M boken, 1 film, 1 ring, bunadsølv, bjelle med flaskeåpner.
And that's bout it, i think.
Også fikk jeg mandelen i år også ^^
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
Samsung Galaxy SII
Ringenes herre extended blu ray boks
Markens grøde (dere vet, roman av Hamsun)
Magnet CD med konsertbill. special editition greie (eller hva jeg nå skal kalle det)
Et eksklusivt heklet bokmerke
et flott glass
1år spotify abonnement
+ noe klær
This is great banter, it really is.
  • 0
Fikk
- 2800 kr
- Akustisk gitar
- Assassins Creed Revelations
- Hårvoks
- Klær
- COD 4
- film
*MacGyver Theme*
  • 0
Fikk jo...

- Verdens mest behagelige pysj.
- Strikkelabber
- 3 Kilo Snop
- Keyboard - M-Audio KeyRig 49
- 2100,- Kroner
- Joggebukse av bror og joggegenser av foreldre, lurer på om de signalisere noe? Vel, vel får jo bare brukes som slaskeklær.

Spydde faktisk nå nettop helt forferdlig med overspising av snop.
  • 0
Mandelen i grøten var vel høydepunktet for meg i år. Men så fikk jeg jo også
- Penger
- Gavekort
- En Film
- En bok
- Terraria
- En kupong med 33% avslag på steam
Per aspera ad astra
  • 0
FORZA 4
Vanvittig kult spill!
  • 0
Fikk:
-ASSASSIN'S CREED REVELATIONS ANIMUS EDITION
-KILLZONE 3 HELGHAST EDITION
-Supernatural sesong 6
-KINGDOM HEARTS II t-shorte
-Flere t-shorter
-Gensere
-Skinnjakke
-Hangover 2
-Skinnpenal
-Joggebukse
-Skobrodder(speilglatte veier her i Bergen)
-Sengetøy
-1200,- Kroner

= Storfornøyd med årets jul
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
- Penger og gavekort
- Sjokolade
- Fjellsko
- Disgea 4
- Super Pokemon Rumble 3DS
- Xenoblade OST

Tror det var alt, men skal ikke garantere at jeg ikke har glemt noe.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fikk en del ting i år, men her var høydepunktene:

- Scott Pilgrim: The Complete Collection
- How I Met Your Mother sesong 6
- 2000 kr
- Nye sko
- Spaceworld gavekort (500 kr)
- Ngamer abonnoment
- Batman: Arkham City

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med årets jul.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Fikk ei lampe, hånduker, julekrans, nisser, og eh....gavekort på klær. Thats it, men har hatt ei fantastisk jul;) så kos, og ungene har storkost seg veeeldig.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jeg fikk:

- The Legend of Zelda: Skyward Sword.
- Super Mario 3D Land.
- NY PC skjerm som støtter ful lHD-
- Star Wars Blu-Ray Complete Saga.
- Harry Potter and the Deatly Hallows Part 2 (Blu-Ray, DVD og digital kopi i samme pakke).
- Xbox kontroller til PC.
- Klær, godteri og penger.

Alt jeg ønsket meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!