Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv om julen ikke har sluppet taket riktig ennå, har vi ikke planer om å la dere gå for lut og kaldt vann. Dette er noe av det dere kan se frem til denne uken:

Morten rapporterer som vanlig nyheter fra spillenes verden, og han jobber nå med en nyhetskavalkade fra 2011.

David Selnes, også kjent som DoanDavid, har tatt steget inn i GR-varmen og har blitt skribent hos oss. Han har studert historikken til ulike spillutviklere, og første selskap ut er Funcom.

Vi har sett nærmere på tre ulike raser fra det kommende Wildstar, og Adrian har anmeldt Trine 2.

Fortsatt god romjul:)
<bild>
Breakfast of gaming champions: Etter tre dager med usunn mat var det godt å starte dagen med noe litt lettere (legg merke til de to knekkebrødene...).
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Kult at DoanDavid har blitt skribent, det var fortjent!

God romjul alle sammen!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Den frokosten så farlig god ut!

På nyhetsfronten blir det litt slankerer enn vanlig ettersom det ikke skjer allverden i disse dager. Men som Tor Erik nevner skal jeg prøve å få snekret sammen en gjennomgang av det fantastiske spillåret som har vært...
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Dere gjør som vanlig en kjempejobb Derfor er det også mye bra for våre lesere å kose seg med

David Selnes er en meget god skribent som jeg liker veldig godt og velkommen til oss i den "indre" sirkelen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hva er den røde greia som er på fatet?
  • 0
@fantomena

Bacon, så klart;)
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Hørs bra ut dette.

Hva med resten av kalendervinnerne?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bacon <3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ser frem til kåringen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kåringen blir avlyst pga. det ble for likt gullstjerne-kåringene. Gå inn og stem på dine favoritter, og les resultatet på nyåret;)
  • 0
Er det bare meg eller er det baconet der PERFEKT stekt?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
@albaga

De siste vinnerne i julekalenderen skal også trekkes og annonseres i løpet av romjulen.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
@Royality-indeed

Det er ikke bare deg
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!