Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

2011 var året for de store kjempene, her er min topp 5:


1. Portal 2. Spillet er i en sjanger for seg selv som aldri har sett tidligere. Jeg har heller aldri kost meg så mye og jobbet så mye for mine Gamerscore i et spill. Både den herlige enspiller delen og den gode samarbeidsdelen gjør det til en komplett pakke. Portal 2 er noe for seg og er rett og slett genial. Det kan ikke forklares, det må virkelig oppleves. Årets spill uten tvil.

2. Homefront. Jeg er kanskje en av få som likte Homefront veldig godt. Det kom sånn ca et halvt år etter Call of Duty og var en god kopi. Jeg likte svært godt enspillerdelen selvom det var litt kort var det underholdning for pengene. Flerspillerdelen spilte jeg ikke så mye men det var også bra. En god nummer 2.

3. Forza Motorsport 4. Denne grafikkperlen av en bilsimulator har gitt meg utallige timer med Xbox 360en min. Hver lille detalj på karosseriet og hver enkelt trimset skal være perfekt for imponere vennene mine. Jeg kjøpte limited edition og jeg elsker boken som fulgte med. Dette spillet er årets 3.beste spill etter mening.


4. Red Faction: Armageddon. Dette var kanskje en av årets skuffelser for noen, men jeg likte det veldig godt da jeg er en stor fan av Red Faction-serien. Den nye "Infestation" modusen har alene gitt meg valuta for pengene. Ingenting er som å meie ned romvesen med slegger sammen med vennene sine. Herlig underholdning. 4 plass til denne.


5. Rayman Origins. Grunnen til at dette kommer så langt ned på min liste er av den enkle grunnen at jeg fikk det jul og har ikke fått spilt det så mye enda. Men den tiden jeg har spilt av det har jeg elsket. Helt fra den første banen hvor man svinger seg rundt i et tegneseriefylt actioneventyr til man er undervann og svømmer fra fisk har alt vært komplett. Det er ikke lett, men heller ikke for vanskelig. Det er det første 2-D spillet siden Super mario bros. 3 som har fanget min interesse og da er det ganske bra. Dette spillet er årets 5 beste spill.


Nå lurer sikkert mange på hvorfor jeg ikke har spill som Skyrim, Minecraft, Battlefield3, Fifa 12 og Mw 3 på min liste. Jeg har spilt og prøvd alle spillene men di fanget meg ikke på den måten de nevnte spillene over har gjort. 2011 har vært det beste spillåret på lenge, og har gitt meg flere 100 timer foran tv-skjermen. Nå er det bare å håpe at 2012 blir et bra spillår også. Gleder meg til SSX og Fifa Street
Godt spillår, mvh Flixa( a.k.a Erlend K)
  • 0
homefront sutta .. æsj sier nå jeg men bra at du likte det da ;) portal 2 er sykt bra der er jeg enig^^
  • 0
Homefront var et bra "ventespill" til Call of Duty.
og det var jo underholdene ganske bra hvis du satt deg inn i det. Det var litt vanskelig å skjønne og storyen var litt for kort. Men fikk du satt deg ordenlig inn i flerspillerdelen så var det ganske bra. Portal 2 er noe av det beste jeg har spilt noensinne.
  • 0
Kjempefin liste dette her og mange av disse spillene har jeg også spilt en god del. Protal 2 er unikt og et spill jeg liker svært godt

Bruker faktisk å ha med det som et godt alternativ i mine foredrag som jeg holder for foreldre, skoler, helseinstitusjoner, politi m.m.

Veldig god førsteblogg flixa
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk takk! Jeg tenkte jeg skulle begynne å skrive litt her da! Takk for tilbakemeldinger, det betyr mye
  • 0
Enig i at Red Faction: Armageddon var et veldig bra spill, var kanskje litt vel linært men ødelegelsemulighetene gjør det til et dritbra spill uansett
Yes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!