Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hehe, fikk assassin's creed 2 til jul av naboen min, så nå har jeg jo alltid hatt noe å gjøre på pc'n i hvert fall xD Men det jeg virkelig ønsker meg er jo Revelations. Men ofc hadde de ikke fler igjen når jeg hadde sjansen i Sverige, og etter det har jeg ikke hatt noen mulighet.. Men men, får vel se å få kjøpt det snart.. :)

Men god jul og godt nytt år (snart) ! Får bare håpe hunden min ikke går bersjerk pga rakettene da.. :D
  • 0
Gratulerer med nytt spill da
mah boi
  • 0
Et av mine all-time favorittspill. Kos deg!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du, det er såvidt PC'en din makter AC2 på medium, så tror nok ikke at PC'en din drar Revelations, egentlig.

Hyggelig du likte gaven min da!
  • 0
Jaja, men det får vi se ;)) Det er greit pc'n min ikke er allverdens, men den starter alltid og er stabil Uansett veit du at jeg merker ikke så fort om spill lagger litt og sånt
  • 0
Du merker ikke at spillet "lagger litt"...! Den superkreften var ny! Jeg vil også ha!!!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
AC-spillene er herlige de og har brukt en del timer på PC-versjonene ja

Godt Nytt År til deg forresten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har et tips til deg, IKKE kjøp spill i Sverige (hvis det ikke er salg eller noe da)
Mange tror at alt er billigere i Sverige, men det er det ikke i det hele tatt (det meste som ikke heter mat/melkeprodukter er dyrere der).

Det er billigere å kjøpe nytt i Norge enn det man får på kursen hvis man kjøper det i Sverige.
(Jeg har bodd ved grensen hele livet, så jeg veit hva jeg snakker om).

P.S. Godt nytt år til deg også
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!