Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

3D er vanskelig. Ikke misforstå, konseptet er mer enn greit å vrenge huet sitt rundt. Problemet kommer i det man skal prøve seg i 3D, om du vil lage ett kart i unreal engine (har prøvd), lage moe i maya (har prøvd) eller rett og slett ett annet program som kan lage noe i 3 dimensjoner (har prøvd).

Men jeg har så lyst til å utforske flere muligheter innenfor bilder og annet medie, og som mange vet allerede så er jeg nesten hekta på photoshop. (av alle ting jeg kunne bli avhengig av, så velger jeg photoshop...)

Det er vel bare hjernen min som ikke virker som den skal regner jeg med. Men jeg har snuset på 3D lenge, da jeg tenkte at jeg kunne bruke noe i sammenheng med bildene mine. Men det var MYE vanskeligere enn jeg hadde trudd.

Men jeg fortsatte å lete til jeg fant noe som heter terragen. Noe som ikke kunnet ha passet meg bedre i min interesse ang. bildene jeg lager. Så jeg tester det, å som forventet så skjønte jeg ikke en dritt i starten. Men utrolig nok, så skjedde det. jeg fikk det til!

Så etter mye fikling så tror jeg at jeg har klart mye mer enn det jeg har oppnådd med mine tidligere bilder, nemlig å kunne korrekt koble 2D med 3D og få det til å virke overbevisende (forsøke iallefall)

Så jeg skal se mer på 3D, da dette er ett interesant tema. Da det er så mye mer å tenke på, enn med 2D. Så jeg har litt større respekt for alle som klarer å jobbe og bygge ting i 3D, da jeg først nå innser hvor mye arbeid som står bak.

Så mitt forsøk på 2D og 3D i ett samlet miljø, enjoy!

http://iclust3r.deviantart.com/art/Harmony-among-Planets-278533
348
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Faen, du er sykt flink
Lykke til videre!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fantastisk bilde, ser frem til flere bilder fra deg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
http://myfacewhen.com/10/

Lagt til 2012-01-09 21:59:
No words in other words.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Lykke til, gleder meg til å se resten.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Takker alle sammen. Vi får se hvor denne veien leder til slutt
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Selv er jeg personen som har prøvd og gitt opp tegning/kreasjoner i:

Photoshop*
MS Paint
Source SDK
Inkscape
Unreal Engine
Internett tegne greier.

*Photoshop brukes bare til å endre.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Jepp og blir like imponert hver gang jeg ser en herlig tegning du har lagd

Gleder meg stort til å se mer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!