Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Når dere leser dette, så tipper jeg at 99% av dere kommer til å tenke Battlefield, men denne gangen tar dere helt feil. Et av mine favorittspill gjennom tidene er det meget artige Superfrog som ble lansert til Amiga 8. februar 1993.

Tenk, det er søren meg snart 20 år siden det og den dag i dag drømmer jeg om dette herlige plattformspillet. I løpet en fjorten dagers tid lanseres nemlig spillet igjen og da til Windows 7 og Windows Vista til $5.99 og jeg er i syvende himmel. Gjett om spillet skal kjøpes og spilles. Selv om det ikke blir å spille med Amiga kontrolleren, så håper jeg at det ligger støtte for bruk av gamepad som igjen vil gjøre spillingen enda mer moro.

Andre store titler som har kommet ut de siste dagene er blant annet Alien Breed og Alien Breed: Tower Assault. Alien Breed var også en spillserie jeg brukte mye tid på. Så jeg får se om det kanskje også der blir en liten handel hvor det koster $5.99 pr. spill noe som slettes ikke er dyrt. Først blir det Superfrog og håper inderlig de har klart å porte spillet godt til PC. Det hadde vært drømmen det!

Superfrog får du om ikke så alt for lenge kjøpt HER!

Har du spilt Superfrog og er det noen spill du ville ha spilt fra dine "barndomsdager" og som ikke går an å få kjøpt i dag? Hva er ditt tidligere drømmespill? Liker du retrospill?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg fikk nyhetsmailen fra GoG.com om dette spillet og tok en titt på det. Jeg ble faktisk litt overrasket, for dette er et spill jeg har et vagt minne om i bakhodet, men aldri visst hva det var.

Er ikke sikker på om jeg prøvde det selv eller bare så det mens noen andre spilte, men jeg har definitivt noen utydelige minner om akkurat den grønne frosken som hoppet rundt i en plattformverden.

Blir nok et kjøp!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Fikk en sudden urge til å spille Lemmings
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Skulle gjerne sett at Bad Fur Day fra N64 ble relansert til Wii, har Xbox versjonen, men flerspilleren der er annerledes.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg ble så utrolig glad da jeg fant "Rodland" på AppStore rett før jul. Det var et obligatorisk kjøp for meg, og det var helt fantastisk å oppleve det igjen
Ja, det er meg.
  • 0
Elsker retro spill, hvem gjør vel ikke det
Savner de gamle Hjemme Computer spilla mine fra det sene 90-tallet. Grim Fandango, Total Distortion, Hugo spilla, THE Need For Speed og selvfølgelig Kaptein Sabeltann :
Conker's bad Fur Day har vært drømmespillet mitt siden 2007, skal kjøpe det innen januar. Men på det tidlige 2000-tallet var drømmespillet The Simpsons Hit & Run. Spiller det enda
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Har også funnet fram de gamle spillene som Super Mario 64 til N64, Age of Empire til pc og Super Mario World til Gameboy
Elsker de gamle spillene fra da jeg var mindre. Spiller mest GT5 men det er artig å spille for eksempel Need for Speed hot pursuit 2 en sjelden gang
  • 0
hehe, Barndomspillene mine?
Pokemon til Gameboy og Herkules til Playstation
Tok faktisk opp herkules for ikke så lenge sia, og gjett om deet var gøy!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Bare for å nevne det GoG.com er awesome
og for å ilustrere hvor billig 5.99 dollar er
36 Kroner sånn ca akkurat nå
Og da får man ekstra ting med på kjøpet
slik som for eksempel artwork eller andre ting.

Det anbefales likevel at man leser gog forumet for de litt mer obskure/ukjente spillene
siden en del ukjente har en tendens til å inneholde mer bugs.
Men dette er ikke Gog sin feil siden gog bare porter spillene fra eldre til nyere systemer.

Men gog er så absolutt værdt en sjanse hvis du liker retro og har lyst til å oppleve noen av barndommens minner uten å måtte emulere, skaffe ett eldre system/oprativsystem for eksempel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!