Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Halla Gangsta People! Laget meg en Youtube-Kanal For litt over en uke siden, og har til nå opplastet 5 videoer. Akkurat nå i starten kommer jeg til og lage norske Call of Duty Commentaries, men etter hvert (1-2 uker) Når jeg har skaffa meg HD PVR Kommer jeg til og starte forskjellige serier.

i tillegg til en Lets Play av Noen spill jeg har bare liggende og slenge i Spill-hylla mi :D I Tidene rundt Mai kommer jeg også til og begynne med minecraft-videoer også, Siden jeg da har Konfirmasjon, og med konfirmasjon følger det masse penger, så da blir alt oppgradert: PC, Mus, Tastatur osv osv..


Akkurat nå legger jeg ut en video hver dag, men vurderer og Skifte fokus fra Kvantitet til Kvalitet! Så skriv i kommentar-feltet hva du synes jeg burde Ha:
Kvantitet
Eller
Kvalitet

Alt dette kommer selfølgelig til og være på norsk! Så sjekk ut Youtube-kanalen min:
http://www.youtube.com/user/TheMaxyymumpoint?feature=mhee


Akonamatataa! Snakkes gutter!
We are one!
  • 0
Stilig, skal abonnere så fort jeg husker hva passordet mitt er igjen
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Tusen takk! ja det tror jeg er smart og gjøre, kommer til og poste mye forskjellig godsaker der etter hvert! ;)
We are one!
  • 0
Ja dette var bra det, eg subscriba eg Og ja, eg ville valgt kvalitet over kvantitet.
Ghostintor out-
  • 0
Hei, lager let's plays selv Så si i fra om du skulle trenge noen å lage sammen med, så kan vi inngå et samarbeid ;) Men godt med flere norske let's plays og slikt Stå på! Pluss at jeg subscribet deg
  • 0
La ut en blogg i går om min Youtube-kanal og min Let's Play av Magicka. Fikk ikke akkurat så mye oppmerksomhet da
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Ghostintor: takk takk ;D Jeg tror jeg går for Kvalitet da jeg, hvilke dager burde jeg poste videoer på da.... Mandag, Onsdag, Fredag og Søndag eller Tirsdag, Torsdag og Lørdag?

InsaneM0nk3y: JA! jeg er faktisk ute etter noen med ca like mangse subs som meg jeg kan sammarbeide med på noen ting, Men kanalen min er nå i Oppbyggings-fasen. Jeg kontakter deg Etter jeg har kjøpt HD PVR jeg

Lagt til 2012-01-12 08:10:
MrPondus: Det kan muligens være hvilket spill det er snakk om, mener ikke og være frekk her, men har aldri hørt om magicka før Men stå på!
We are one!
  • 0
Ja vel, nå spiller jeg mest på pc bare slik det er sakt men hvis du hadde planer om minecraft, kan i det minste bli med på det
  • 0
Ser bra ut dette her og du har en god start på videre filminger
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!