Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

DRAGONS DOGMA:
Dette spillet minner mest om Dragonheart, noe som for meg er veldig positivt. Som en ikke fullt så utrolig vanskelig versjon av Dark Souls ser Dragons Dogma veldig lovende ut. Fra klipp og trailere hittil ser det også ut som fiendene du støter på er store, imponerende, varierende og personlig kan jeg ikke vente med å kløyve de med sverd, magi og skyts.

KINGDOMS OF AMALEUR: RECKOGNING:
Med sin tegneserieaktige grafikk, imponerende kamper og enorme verden ser det ut som KoA kan bli RPGfans sin nye mekka. Utviklerne har lovt 200timers spilletid så du får i hvert fall mye for penga! Den eneste bekymringen så langt er om ikke kampene bli repeterende.

MASS EFFECT 3:
Mass effect serien er en av mine yndlings spillserier og Mass Effect 2 var mitt Game of the year 2010, dermed er det kanskje ikke merkelig at jeg gleder meg som en liten unge til å avslutte kampen og redde menneskeheten? I bunn og grunn får vi mer av det samme, bare hakket mer episk på skalaen. Samt en flerspillerdel, nå var ikke dette noe jeg savnet med Mass Effect 1 og 2, men det ser ut til å bli et morsomt tillegg.

SSX:
Ett av mine første spillminner var å spille SSX 3 hjem til en barndomskompis av meg, det ble dessverre med det. Jeg kjøpte aldri noe SSX spill, mye på grunn av at jeg fikk Xbox 360 og Wii som ble prioritert framfor Ps2en, men nå som SSX kommer til Xbox 360 så skal jeg nok plukke det opp raskest mulig! Nytt og gammelt blir blandet sammen, med de syke triksene vi skjenner sammen med nye tillegg som vingedrakten. SSX kommer garantert til å gi mersmak, og jeg kan ikke vente med å gjøre syke triks nedover bakken... sittende trykt i min stue med en kontroller i hånda.

Andre spill jeg ser fram til:
UFC 3
Alan Wake: American nightmare
Halo 4
Yes
  • 0
Ikke Bioshock Infinte? Må si selv at jeg er evig stoka for det. Uansett, bra liste
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Du har en liste med spill som jeg også gleder meg til og spesielt Mass Effect 3 ser meget heftig ut. Bioshock Infinite ser også hemningsløst bra ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Må nesten prøve å få spilt toern først, men jeg gleder meg til mass effect
Jeg var her
  • 0
Ingen av disse jeg ser frem til, men nå har jeg litt sær spillsmak.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Av disse så er det bare SSX jeg ser fram til.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!