Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fallout : The New Age

Jeg skal lage en historie om Fallout og historien er formet 1 og et halvt år etter Fallout New Vegas. Jeg følger historien etter valgene jeg tok i Fallout New Vegas og Fallout 3
Jeg var god i Fallout 3 og i New Vegas, og jeg valgte NCR.

Kapittel 1 - The Uprising

Året er 2283 og nyheten om at Mojave er blitt en trygg plass etter New California Republic tok over «Hoover Dam» i år 2282 og nyheten om den enslige postbudet som hadde lekt med døden, hadde lekt med døden igjen og forandret Mojave Wasteland for alltid, en legende går at denne enslige personen vandrer rundt omkring i Mojave Wasteland å hjelpe folk som trenger det.

11.september.2283
En skjult bombe i byen Trashwile ble utløst samtidig som en ukjent person kom inn i byen, han hadde tallet 39 på ryggen og drakten var en slags blå mekaniker dress. Mannen hadde flere skuddsår og ting var til å bli langt verre. Et drøyt kvarter hadde han vært i byen og da han sto midt i byen gikk plutselig den kjemiske bomben av og sendte byen i ruiner. Alle innbyggerne mistet livet, utenom en person. En ny ting som han hadde utviklet i «Pip-Boyen» sin hadde muligheten til å stikke nåler inn i armen hans om han ble utsatt til konstant radioaktiv stråling fra denne verden. Mannen traff bakken kritisk, og var så vidt i livet. Øyene ble fylt med jord, og kroppen ble slengt inn i en metallvegg som var blitt revet ned.

Her begynner historien
9. januar.2284

Mannen voknet opp med en dame over seg, uten å vite hvor han var eller hva som hadde skjedd. «H-h-h-hvor er jeg» stammet mannen, og den ukjente damen så på han med et smil og sa «Du er trygg... kan jeg kjøre noen tester? Dette blir perfekt for boken min». Han så på damen spørrende å sa «Bok? Hva slags bok?». Damen så forbauset og sa «Har du rømt fra en Vault eller noe?, Jeg skriver en etterfølge på boken «Wasteland overlevelsesguide, har du ikke hørt om meg? Jeg er jo Moria Brown» Han så på henne og sa «Moria hvem?, uansett ja faktisk jeg har rømt fra en Vault.. Vault 39... Jeg kom inn til en by som kalte seg selv Trashwile og rett etter jeg hadde fått i meg en liten matbitt så ble verden borte for meg, siste jeg husker var at bakken begynte å riste, og en mann med fillete klær sprang mot meg å ropte at nå er endelig verden over, Atom skal kreve den tilbake og masse annet jeg ikke fikk med meg. Hvordan fant du meg?»

Moria stakk en sprøyte med medisin i armen på mannen, og fortalte «Jeg fant deg når jeg og den nye hunden som jeg fikk fra den siste Vault mannen jeg møtte. Uansett, vi fant deg i sanden men du var limt fast med en slags lim i en stor metallvegg eller noe lignende. Så fant hunden ut, han heter Dogmeat forresten. Uansett han begynte å spise på limen. Jeg var usikker på hva som ble å skje med hunden, men det gikk sikkert bra tenkte jeg. Vel hunden er i livet, men den har fått en rar gulgrønn farge. Vi fikk deg løs og tok deg tilbake til lille søte huset mitt i Mojave... jeg bodde forresten i en liten by som het Megaton, søt liten by som lå i utkanten av Washington DC, men jeg fant ut at jeg vil heller flytte til Mojave og skrive den nye boken min, så jeg ble med en mann som heter Elijah som var en eller annen leder for Brotherhood of Steel. Koslig tur, utenom en eller person prøvde å få sin vei med meg.» Mannen flirte og sa « Du liker virkelig å snakke du... har du noe vann? Moria begynte å gå mot kjøleskapet tok ut en flaske med vann og ga den til mannen før hun spurte «Hva heter du?»

Mannen smilte og sa «mitt navn? Jeg har fått mange navn oppgjennom årene, Fuckface, Snakebite, The Reaper, Recon, og mange flere, men jeg holder meg til Venom. » Moria satt sine bein i kryss og smilte mens hun sa «Venom?, haha det var jo også et kallenavn, hva slags rolle hadde du i Vaulten, den andre Vaultmannen jeg kjente var en doktor.» Venom satt hende over ansiktet og klødde se på nesen mens han mumlet «Jeg var mekaniker, og en ganske god en. Moria, kan du gi meg 4 bilbatteri, en krykke, litt skrap metall, et fat, en gaffel, og noen kabler? Om du har da.». Moria tok seg en runde rundt i skuret og fant fram alt Venom trengte, og etter en stund fikk Venom alt han trengte, og Moria sa til Venom. « Her søten, der har du alt du trenger... det blir 43 Caps.» Venom så forvirret og sa « 43 hva for noe?» Moria begynte å flire som en hund mens hun sa «jeg tullet, men caps er det vi bruker som penger her i wasteland. Du må ha caps for å overleve... her har du 100 caps du kan bruke på hva du vil. Forresten hva skal du med alt av deler du fikk?» Venom svarte ikke men begynte å fikle med tingene og sette de sammen, og etter en stund begynte det å gi form. «Sånn, da har jeg laget en laserrifle, skal du ha den eller kan bare jeg bruke den?» smilte Venom. Moria sa. «Bare ta den, på en betingelse, kan du lage en til så kan jeg selge den... jeg kan kalle den for The Venom»

Det var kapittel 1 av denne historien, og for å si det, det er Moira Brown. liten feil jeg tok i teksten
*MacGyver Theme*
  • 0
Dette virker spennende Det var bra skrevet, og jeg gleder meg til å lese mer

Stå på
Go ahead, make my day
  • 0
Bra tekst
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Del 2 blir nok ferdi i morgen ellernoe
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
NICE! Gleder meg til å lese resten.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ufattelig bra tekst Gleder meg til å lese mer Venom140
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!