Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yes, fikk endelig kjøpt meg AC Revelations for rundt en uke siden! Har spilt masse, men det går ikke like fort å komme igjennom nå som det er skole, som når det var ferie! xD
Ofc lagger det litt på pc'n min, men hva skulle man forventa med en gammel tings som den da xD Syns i hvert fall spillet er kjempebra, (selv om jeg syns 2'ern var bedre på noen områder), og gleder meg til å sette meg ned å spille mer :D
  • 0
Jeg må si du har god smak, Fossie!
Reevelations er et bra spill, men har ikke spilt så mye pga skole og et par spoilere jeg ikke ville se.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Topp Assassins Creed spill:

1. Assassins Creed 2
2. Assassins Creed
3. Assassins Creed: Revelations
4. Assassins Creed: Brotherhood

Det er min liste, og jeg har fulgt serien fra starten av elsker den
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har det samme som deg Creteck, fulgt serien fra starten av. Elsker at jeg startet med å se Ezio som nyfødt, og jeg til og med har sett Ezio dø. Det er vel den eneste spillserien i verden der man følger hele livet til hovedpersonen.
  • 0
Har begynt på det selv og er rundt en time inni spillet, men hittil syntes jeg fortsatt at det første var best.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Er i 3 sekvens tror jeg. Jeg personlig syns at Assassin's Creed II er det beste i serien, med det første som det dårligste.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Syns toeren er det beste spillet i serien, selv om jeg ikke har spilt eneren. Men det fulgte med Revelations når jeg kjøpte det, så skal få prøve å spilt det snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Beste og eneste spillet fra julaften
Likte 2'ern best jeg også, så Revelations. Alt med spillet er så herlig, skulle ønske kampsystemet var sånn siden 1'ern
Og Hook Blade, WTF (12 sekunder senere) JEG ELSKER DEN!
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Du har noe å se frem til. Liker spillet godt selv og har spilt det en god del
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!