Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I disse tider har det kommet ut mange HD remakes av eldre spill.

Noen vil nok si at det er feil, andre vil kanskje si at det er et forsøk på å melke spillserier for litt ekstra cash.
Men, jeg ser på dette som gylden mulighet for å gjenopplive eller hedre gamle, kjente å kjøre spillfigurer som ikke lenger er like store som det de en gang var.
Når jeg tenker over det, så er det spesielt to figurer jeg gjerne skulle sett i HD utgaver.
Nemlig Crash Bandicoot og spyro, to store spill karakterer fra ps1 sin storhets tid.
Riktig nok så er ikke spyro helt borte, men crash har jeg i alle fall ikke sett på lenge.
Synest i alle fall disse to karakteren hadde fortjent en remake.

Forrige bloggs quote/replikk/utsagn var fra MGS og denne bloggens replikk er « yippy kay yey»

Så, hvilke gammle spill skule du gjerne ha likt å set i oppuset utgave?
  • 0
Håper virkelig på en Ratchet & Clank-gjenutgivelse med alle de tre første spillene. Det hadde vært alle tiders!

Crash og Spyro høres heller ikke dumt ut.
  • 0
Capcom vs SNK 2. Et spill som av min forståelse har nådd legendestatus blandt slåssespill og ser nesten fordervende morsomt ut. Håper at det kan legges arbeid i det så vi får noe lignede som Street Fighter III: 3rd Strike Online Edition.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Oisann... dobbelpost :/
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
SA2:B remake, og en Pokemon R/S/E remake hadde ikke skadet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Om de første Ratchet og Clank-spillene hadde kommet til PS3 i HD-kvalitet, hadde jeg blitt veldig glad.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer sonic og link:
SA2:B remake, og en Pokemon R/S/E remake hadde ikke skadet.


Det haster ikke med de da. Mitt fungerer utrolig bra fortsatt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Crash Bandicoot er populær her i huset også og hadde vært moro med flere spill av denne stilige karakteren
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skulle gjerne sett Ratchet and Clank - serien i HD! Savner også Crash, lenge siden sist jeg spilte som ham
  • 0
Kom på et spill jeg gjerne skulle sett en remake av, og det er Tales of the Abyss (3DS versjonen er bare en port). Hadde vært fantastisk om de oppgraderte grafikken til Tales of Vesperia nivå, og gav mulighet for Japansk VA med engelsk undertekst.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nå er jo Crash spillene tilgjengelig på PSN Store som PSone Classics. Kanskje ikke oppdatert HD grafikk, men ser jo mer en greit nok ut. Liker retro-følelsen av de eldre spillene.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg vil gjerne sett Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII, Twisted Metal til Playstation i HD
Just Do It
  • 0
Ratchet and Clank, og den gamle spyro-trilogien til PS1! Det hadde vært konge!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!