Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvorfor starter man å samle på ting? Ikke veit jeg, men jeg veit jeg startet å få et kick etterhvert jo mer jeg kjøpte av spill og spill relevante saker.

Jeg er en STOR Command & Conquer nerd og fan her, og har vel Norges største(?) samling angående Command & Conquer saker. Forseglet big box, til figurer og energi drinker. Hvor jeg har plass til alt lurer noen og da sier jeg som det er: Det er spredt rundt omkring i verden.

Fikk en pakke i går og gledet meg som en unge til å åpne den ettersom Westwood Studios ikke er mer så var det kult å endelig bruke en del penger på noe som er veldig sjeldent.

Dette er statuer som ble vist litt rundt omkring i verden når de lanserte Red Alert 2 og Renegade.
Det er et ps 3 spill i mellom for å vise størrelsen dem sine. Selvsagt finnes det noen flere av disse figurene men de er som sagt veldig rare!

Jeg kan poste flere bilder av min C&C samling når jeg har mer tid. Men håper dere nyter disse figurene akkurat som jeg gjør nå!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
WOW!! De var jo store!!
Det er skikkelig gøy å se på samlinger til folk. Jeg vil så gjerne, men har en bedre halvdel som ikke er like imponert over å ha figurer, bilder og plastting liggende rundt i huset.

Skjønner godt at du er fornøyd med de der!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Shit! Råstilige figurerer Andzel!

Selv er jeg også en meget stor fan av Command & Conquer-serien

Ellers vet jeg at du har mye rått i samlingen go ønsker mer enn gjerne å se mer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ikke en bestemt serie jeg samler på ting fra.
Men jeg har ganske mye greier fra forskjellige spill og filmer rundtom på rommet.
Figurer/statuetter, collector's editions, plakater/malerier, etc.

Har dog ingen så store som de to der.
Selvom det hadde vært awesome med en på hver av de store høytalerne!
  • 0
har en del samleobjekter fra star wars, swtor collectors edition var en nobrainer
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
@Lykkedragen:

Takker, jepp de er enorme trodde de var mindre . Pluss jeg har en enorm spill samling :o.

@Bernt: Takker, var større enn jeg trodde ifra første gang jeg snakket med deg om disse figurene XD. Det spørs om de andre vil se mer av min C&C samling det . Kanskje jeg poster en blogg om det senere.

@tommy~
skulle ønske jeg hadde litt mer plass ettersom har liten plass her jeg bor nå og trenger større :o.

starwars er genialt, men tror ikke jeg har noe ifra den serien borsett ifra forseglet spill til ps 3.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Har ganske få collectors edition i huset ass. Har kun Black Ops hardened og Rayman Origins CE. Skal kjøpe Dark Souls LE ganske snart da.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!