Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp, jeg humret flere ganger. Kontrasten mellom det urnorske og den amerkanske gangsteren var herlig. Elsket ideen og konseptet! Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til neste episode.

Gikk du glipp av premieren på NRK i går, er det bare å besøke NRKs nett-tv.

Det spørs om han hadde sett like muggen ut med et Gamereactor i lanken...

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg likte også Lillyhammer. Det var friskt og morsomt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bedre enn forventet. Skal helt klart se episode 2.
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Likte det veldig godt selv. Ser fram til neste episode.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Må nok se det på Nett-TV i løpet av dagen.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Syntes det var utrolig skuffende. Elendig dialog, flaut skuespill og veldig overforklarende og amatørmessig, som en eller annen anmelder skrev (tror det var Dagbladet eller VG). Situasjonen med de frekke ungdommene på toget var helt latterlig og lite troverdig, for å ta et eksempel.

Skal nok se neste episode uansett. Little Steven er alltid et pluss, og jeg har hørt at serien tar seg opp etterhvert.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg forstår hva du mener Zook, men jeg tok ikke serien så seriøst. Forventet meg ikke en norsk Sopranos i utgangspunktet, også er jo Lilyhammer mer en komedie.

Det jeg likte best var konseptet, i tillegg til høy underholdningsverdi.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Skrudde på TV-en tilfeldig og så det her. Digget det, stilen på gangsteren, som ligner enormt på Al Pacino, gjorde en kjempegod jobb!
Skal definitivt se Episode 1
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Bor i Lillehammer bitches
mah boi
  • 0
Hvordan er det du setter tekst under bilder? Er det noe kun redaksjonsmedlemmer kan?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvordan er det du setter tekst under bilder? Er det noe kun redaksjonsmedlemmer kan?
Det står instruksjon her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=25976#718
326
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
I og med at jeg har bodd i Lillehammer i cirka fem måneder nå, gjorde det ikke noe dårligere, haha! Alt var ikke like bra, men jevnt over var det ganske morsomt. Enda gøyere når det foregår på et sted man har tilknytning til, og at man kan se hvordan geografien i forhold til lokasjonene ikke henger på greip.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet. Skjønner at man ikke skal ta det helt seriøst, men det var rett og slett flaut å se på. Pinlig dialog og skuespill, forutsigbart og alt i alt veldig uinteressant. Eneste tingen jeg faktisk lo av var lua til Little Steven som sa: "I LOVE NY-norsk". Kan hende det tar seg opp etterhvert, da. Skal nok se alle episodene.
Riddle me this
  • 0
Første episode er lagret på PVR-dekoderen, og jeg tenkte å fyre den opp nå hvert øyeblikk! Gleder meg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Skal se om jeg får se første episode i kveld.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg har sett halvparten av episodene og regner med å se hele sesong 1 innen utgangen av uka. Det er fremdeles bra TV, men humoren er litt repetitiv.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Humoren er, som Strategist poengterer, litt repetetiv, men fy søren for en god norsk serie. Et skikkelig spark i siden til norsk byråkrati og prinsipprytteri. Jeg er ikke anarkist, men av og til synes jeg vi er litt vel... firkantede
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!