Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Joda, lenge siden sist jeg har blogget utenom Fallout serien min som jeg jobber når jeg får tid. Jeg har lyst å skrive en blogg om hva som skjer for tiden. "ånei enda en blogg om livet" jepp det er nok det, så bare smør deg med skolim i ræva og sett deg ned å les.

Jeg er enda en nordlæning og jeg snakker sånn, ikke normalt for alle nordleninger. Men uansett, hva som skjer nå for tiden? Vært mye siden 1 januar, blandt annet at jeg er begynt å KRAFT treningstudio og har trent allerede 4 gang denne uken, men i morgen/dag blir en pause så er det på an igjen i morgen. Jeg har begynt å merke resultater og det er rett og slett DIGG for meg å trene. Føle jeg gjør noe bra for meg selv, + den følelsen du får når du går til busstoppet etter du har gitt at på trening. D.I.G.G

Joda noe mer? Jeg skal mest sannsynlig skaffe meg Collectors Edition av Mass Effect 3 tror jeg. Morsomt det da. Noe mer, jeg vet ikke om jeg har sagt det før men jeg har begynt å spille El-Gitar fordi jeg kjøpte en billig Alfwood Flying-V for den lille tusenlappen. Herlige greier. Jeg har mistet en venn, og fått flere venner forså å få den mistet vennen tilbake, er også deilig. Og idag tok jeg virkelig en endring på meg selv...

Jeg har blitt stemplet som EMO på forumet fordi jeg liker bandet My Chemical Romance, og at jeg hadde en røff periode tidligere. Vel dette blir egentlig ikke å hjelpe på det men jeg har også endt opp med å farge håret mitt svart. Svart som natten, svart som ravnen, svart som støvet som samler seg om til et monster under senga min. Folk har vært skeptisk til denne forandring når de fikk vite om planen min for den, men jeg endte med å få høre at jeg kledde det faktisk. Og noen kaller meg emo på kødd da.

God natt Gamereactor, er hyper og hadde lyst å blogge så nå har jeg gjort det... nå går jeg tilbake til å gaule sanger fra Dead by April, Avenged Sevenfold, og Asking Alexandria

Bildet er av meg etter hårfargen er skylt ut og håret er tørket idag.
*MacGyver Theme*
  • 0
Boybandmetall som Dead By April og Asking Alexandria? Da foretrekker jeg heller at du hører på My Chemical Romance.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Du er så emo.



: )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

YOO!

I keed daaah, u nåv me
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • 192
  • 192
Bare meg, eller har du startet de siste 100 bloggene dine på samme måte?
Get ready for a better you
  • 0
Tusen takk for nok en bra blogg Venom140

Alle er på en eller annen måte emoer og spesielle uten av det skal være noe negativt

Du er ikke alene om å glede deg til Mass Effect 3. Dette kommer til å bli et av årets store spill

Dead by April, Avenged Sevenfold, og Asking Alexandria er herlige band som jeg også hører en del på
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du passer faktisk svart hår
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
du passa svart håt ligner litt på karius
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!