Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne vinteren/våren kommer det utrolig mange spennende filmer på kino og en av filmene jeg synes ser heftig ut er sci-fi filmen Chronicle som kommer på kino den 3. februar. Overnaturlige krefter er i sving og det gjør at jeg med en gang får opp øynene for filmen. Tre gutter får plutselig overnaturlige krefter og disse bruker de på å underholde seg selv. Til slutt går det litt over stokk og stein og får til slutt lovens lange arm etter seg. For i starten gjør de ting for moro skyld, men etter hvert blir det mer og mer alvorlig. Alt som er overnaturlig synes jeg ser og høres spennende ut. Liker også veldig godt kameraføringen i filmen.

Synes du filmen Chronicle ser spennende ut eller liker du ikke slike filmer?

Her kan du se en trailer fra filmen!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det konseptet med random folk som får superkrefter er ganske oppbrukt.
Ikke noe jeg gidder å bruke tiden min på
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har mer eller mindre sluttet å se filmer, så kommer nok ikke til å se denne heller.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du burde hatt en reklameadvarsel med her ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
sett nok filmer til å se at dette er en film jeg aldri kommer til å se. Sikkert fin fjortisfilm for de som liker filmer som f. eks. Transformers og Fredag den 13 type filmer
  • 0
Så spennede ut den, ja. Pleier ikke å dra å se på kino lenger, så tviler på at den blir sett.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Chronicle ser jo dritbra ut Skal definitivt sees på Kino !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
  • Play
  • Play
Ser spennende ut, men har ikke pengene til å gå så ofte på kino. Venter heller til The Avengers før eg bruker opp kinokortet mitt.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
emilian1212: Ville heller brukt popcornfilm enn fjortisfilm.
  • 0
Tviler på at jeg kommer til å se den på kino, men den ser spennende ut!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dette er èn av de filmene jeg gleder meg mest til å se på kino dette året. Det må da være første gang de lager en film om ungdommer som får superkrefter og som bare bruker kreftene til å goofe rundt helt til det blir seriøst. Akkurat sånn jeg ville gjort hadde jeg fått superkrefter så derfor faller denne filmen i smak med èn gang!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!