Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har testet spillet i omlag 30 minutter, men kan ikke dele et kvekk, dessverre. Selv om jeg har veldig, veldig lyst...

Årets friskeste?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
SSX ser heftig ut!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Urettferdig Hvor mange år har jeg ikke ventet på et nytt tilskudd i barndoms-serien min. Overraskende nok mitt mest etterlengtede spill i år.

Når kan vi forvente en anmeldelse? Når er embargoen?
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Ååå fyfaen nå er jeg faktisk jævla jelly! Gleder meg noe helt forjævelig til dette
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Så det var derfor dere ikke tok telefonen i dag... Hvorfor skjer alle de bra tingene når jeg og Morten er borte fra kontoret?
  • 0
Jeg skal søren i meg få meg jobb som skribent i Gamereactor ...

Lagt til 2012-01-30 17:54:
Hva skjer om man skanner den greia på platen?
  • 0
Tusen takk! Nå ødela dere uka mi! Nå blir ventetiden enda mer jævlig!
  • 0
Lucky! Håper på en anmeldelse av det ganske snart.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Lucky bastard!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tror det finnes en lov mot å torturere folk slik.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
SSX Tricky var det første spillet jeg spilte sammen med pappa, og jeg tror det var det første spillet som fikk pappa til å tvinge broren min og meg i sengs tidligere enn vanlig. Dette er et spill både jeg og far ser meget frem til, selv om jeg gruer meg til å måtte låne bort min høyt elskede PS3. Skal bli spennende å se om det leverer varene, slik flere av forgjengerne gjorde i massevis!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Play
  • Play
Oh the pain!
  • 0
Me want!

Når kommer anmeldelsen?
Just kill him with your awesome
  • 0
Har et lite spørsmål jeg synes du kan svare på Kristian:

Kan spillet nytes alene, eller er det et flerspillerspill?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det kan nytes alene. Definitivt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Det der spillet ser utrolig herlig ut Selv om jeg ikke er så stor fan av slike spill, så må jeg si jeg har blitt imponert over SSX
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Og en ting; er det lokal multiplayer?
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!