Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg så på Robin Høyland's blogg der han skrev om hvordan spill som fikk han hekta, så jeg tenkte å kopiere han å skrive om det selv

Det skjedde i ca 1998 da Playstation bare var en grå maskin som satt å bråket mens broren min spilte SOCOM på full guffe, helt til en dag da pappa kom hjem med et spill som jeg ikke ante kom til å endre synet mitt på denne maskinen for alltid, dette spillet var nemlig Heart of Darkness.

Spillet som er basert på en novelle av Joseph Conrad er i mine øyne et fantastisk, skummelt og morsomt spill som jeg har brukt massevis av timer bak spaken på.

Jeg kan vel skrive litt om hva spillet handler om. Spillet handler om en liten gutt kalt Andy som har en hund kalt Whiskey som drar til en park for å gjøre hund og barn greier, men mens de er der skjer det en solformørkelse og Whiskey blir tatt av et uhyre. Andy løper mot trehuset sitt hvor han har en flyvemaskin som han bruker for å finne Whiskey, Andy krasjer i en klippe og roter seg bort i the Darklands.

Jeg kan ikke uttrykke hvor mye jeg har moret meg med dette spillet, grafikken er bra, lyden er bra, gameplayet er fantastisk og det er utfordrende for en 5 åring. Det dumme er at jeg har mistet dette spillet, men jeg håper inderlig på å finne det en eller annen plass så jeg kan spille gjennom det atter en gang.
War, war never changes
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det har jeg spilt på PC. =)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
The Darkness fra kongebra spill som jeg også likte svært godt En god blogg forresten.

Selv ble jeg hekta på The Way of the Exploiding Fist og Last Ninja til Commodore 64
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk takk Bernt Erik Last Ninja er et supert spill, har hatt det på en emulator på PC
War, war never changes
  • 0
Lol!! Det spillet der har jeg liggende på loftet. Husker det kjempegodt.
Syntes det var faktisk litt vanskelig innimellom, men storkoste meg med det.

Kansje jeg skal lete det opp igjen?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Virkelig? Du er sykt heldig som har det Tror jeg har mistet alle PS1 spillene mine
War, war never changes
  • 0
Nhe, ligger sammen med spyro, Final fantasy 7,8 og 9 og noen jeg ikke husker;) lurt å ta vare på sånt;)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Spyro er fantastisk
War, war never changes
  • 0
Helt enig. Kjempekoselig og akkurat passe hektende
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Spillet som fikk meg hekta var vel Ratchat and Clank, før det hadde jeg syns spilling var litt kjedelig
Yes
  • 0
Helt enig i at spilling var kjedelig før jeg fant dette
War, war never changes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!