Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Akkurat nå kjøres en stor kampanje for det Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier og det på forhåndsbestilling av spillet. Selv om jeg har forhåndsbestilt spill noen få ganger, så ender jeg som oftest med å kjøpe spillene i butikk. Noen få ganger har jeg også kjøpt digitale kopier, men ser helst at spillene står i spillhylla og viser sin prakt.

Fremtiden går nok mer i mot kjøp av digitale kopier og via tjenester som Origin og Steam, men foreløpig klamrer jeg meg fast i spill med skikkelige cover som kan fristes med når venner kommer på besøk.

Hvordan er det med deg? Forhåndsbestiller du spillene din eller kjøper du spillene dine i butikk. Kanskje bestiller du spillene digitalt?

Et av spillene jeg faktisk har en digital kopi av er Battlefield 3 og bildet nedenfor er lagd av George Eristavi for bloggen min på blogg.no
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Forhåndsbestiller spill jeg virkelig vil ha.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Forhåndsbestiller sjelden spill. Men så er det digg å plukke det opp av postkassa på releasedagen og da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har allerede forhåndsvbestilt 7 spill i år, om jeg ikke tar feil

Det som er det store plusset med å forhåndsbestille er vel at du får ekstra innhold til spillet, de kan bli billigere (noen tilbud på gamestop..) og at du får sikkret deg en utgave av sammler boksene

Dette blir et dyrt år, akkurat som fjor.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Forhåndsbestiller kun spill jeg veit jeg vil ha Men er egentlig sjeldent jeg forhåndsbestiller.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Interessant emne dette her!

Jeg skal være brutalt ærlig: Gjennom årene når jeg har kjøpt spill, har jeg ikke tenkt spesielt gjennom kjøpet først, og bare kjøpt spillet på den nærmeste butikken på releasedagen eller noe. Sjekket senest gjennom PS2 spillene mine igår, og Jak II står fortsatt i hylla med prislappen på: 599 kr fra BRIO - Som så å si er den dyreste butikken du kan få kjøpt et spill i. Det tenkte jeg selvfølgelig ikke på som 8-9 åring, når bursdagspengene stod klar til å brukes

Først nå de siste årene har jeg begynt å handle mer "strategisk" når det gjelder spill, sånn at jeg sjekker ganske mange butikker for å finne den billigste prisen før jeg slår til.

Når det gjelder Forhåndsbestilling av spill har jeg heller ikke vært særlig oppdatert før 2010, og mitt første forhåndsbestilte spill var Mafia II ettersom jeg syntes det var billig pris.

Men det var først med AC Brotherhood jeg skjønte at (dessverre for sent) forhåndsbestilling virkelig gjorde seg - For jeg har en tradisjon med å ønske meg AC til jul, og da tenkte jeg selvfølgelig ikke på at jeg kunne slått kloa i Codex Edition hvis jeg hadde vært smart og rask nok, i stedet endte jeg med å få Auditore Edition, fordi dette var det nærmeste man kunne få "i butikk" - Det lærte jeg selvfølgelig av, og passet på å ordne forhåndsbestillingen av AC Revelations ANIMUS EDTION i god tid!

Forhåndsbestilte også L.A. Noire , som jeg fikk i posten samme dagen jeg var ferdig med eksamen! Kunne heller ikke gå glipp av Uncharted 3 Explorer Edition

Så blir vel sånn som Predator sier - Forhåndsbestiller det jeg virkelig vil ha, til den rette prisen.

Platekompaniet er det mest vanlige stedet jeg handler, vel og merke at jeg først ble kjent med GameStop i 2010, og det er litt lengre unna.

Yeah yeah, I'm slow, I know
  • 0
Forhåndsbestiller ikke så altfor ofte, de fleste spill blir kjøpt i butikk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hadde forhåndbestillt noen spill vis jeg hadde fått lov, men pleier som regel å kjøpe spill i butikken.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Forhåndsbestiller som regel alltid. Da får jeg de fleste spillene til 399,- på release (evt litt før release ), og det kan en ikke klage på
  • 0
Forhåndsbestiller alltid de spillene jeg har mest lyst på, fordi jeg da som regel har dem et par dager før release og heller ikke trenger være bekymret for at de blir utsolgt.

Men jeg er nødt til å trappe ned på spillkjøp og i halvparten av tilfellene kunne jeg like gjerne ventet til de hadde gått ned i pris, fordi de bare blir stående i hylla uåpnet.
  • 0
Forhåndsbestiller spill som jeg har fulgt med på lenge og har stor tro på. Bestiller dem som regel i fysisk form fra CDON.
  • 0
Forhåndsbestiller bare dersom jeg har muligheten til å gjøre en god deal. Spillprisene faller så raskt nå, at jeg ikke lenger er interessert i å betale 500,- for et nytt spill lenger - bortsett fra noen veldig få spesielle spill
Ja, det er meg.
  • 0
Næ, som PC gamer, så blir det til at jeg kjøper alle spillene på steam på dagen.
  • 0
Forhåndsbestilt Mass Effect 3 <3
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Gjør det av og til hvis jeg mener at det er verdt det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Forhåndsbestiller spill jeg MÅ ha og har ønsket meg lenge(kule preorderbonuser hjelper også). Ellers kjøper jeg vanlig.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Det har hendt et par ganger hvis GameStop tilby noe ekstra med forhåndsbestillingen eller det er en samleutgave jeg har veldig lyst på. Men stort sett kjøper jeg det uten forhåndsbestilling på releasedagen. Har som oftest alltid greid å finne det på en eller anna butikk.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har aldri forhåndsbestilt men har plukket opp et par collectors edition, limted edition etc i butikken nå og da. Føler at det noen ganger er unødvendig å betale nær de dobbelte av det et spill vanligvis koster bare for å få det 2 dager før alle andre og en plastfigur eller lignende.
Per aspera ad astra
  • 0
Har egentlig aldri forhåndsbestilt et spill. Det nærmeste jeg kommer det er å bestille det på nettet eller kjøpe Ultimate/Collectors` Edition i butikken
  • 0
Har ikke bryet til å forhåndsbestille spill. Eneste jeg forhåndsbestilte i fjor var Skyward Sword. Venter som regel et par uker, enten til det har sunket i pris eller til jeg kan finne det brukt en plass, eventuelt til en billig penge på eBay.co.uk.

Fant ut at det er meningsløst å forhåndsbestille spill ettersom jeg bare ender opp med å legge det i hylla og knapt rører det før flere måneder har gått.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg kjøper de fleste spillene mine (som jeg har sånn nogenlunde lyst på) rundt 3-6 måneder etter at de har kommet ut, mens når det gjelder spill som jeg digger(Half-Life, Portal, Bioshock)
Så forhåndsbestiller jeg så fort jeg kan!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Forhåndsbestiller 3-4 spill i året. Det neste blir nok Mass Effect3. Ang. digitale spill, er det litt irriterende at det blir vanskelig å byttlåne spill
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Storspill av typen Skyrim, Gears of War og Mass Effect pleier jeg å forhåndsbestille fra norske nettbutikker. De siste 2-3 årene har jeg gått mer og mer over til å vente noen måneder etter lansering, for så å finne dem til en hundrelapp i utenlandske nettbutikker (Play.com, Amazon, Ebay etc). Fungerer veldig bra for min del.
  • 0
Når det er spill som virkelig må skaffes.
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!