Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Velkommen. Dette blir den første av 27 blogger hvor jeg skal gå nøye gjennom hver minste detalj om hva som er den beste av frokostblandinger.
NOT.
Velkommen som sagt, dette er en enkeltblogg hvor jeg enkelt og greit fortelle om de 10 beste frokostblandinger etter min mening. Og da er det snakk om på det norske markedet, jeg har ikke råd til å begynne på min livs ferd rundt hele verden til å teste frokostblandinger......enda.

For de med IQ under 75. Frokostblanding er noe som er helt sinnsykt godt. Og man heller melk over. Folk tenker kanskje på frokostblanding på et måltid små barn spiser. 16 år jeg og elsker det fortsatt!
Håper dere liker.

10: Honey Cheerios.
God blanding med søt smak. Men ingen personlig favoritt og er heller ikke noe sunnere enn originalen som etter min mening smaker bedre.

9: All bran Regular.
Sunn, smaker god. Er ikke så mye mer å si egentlig! Anbefaler den så klart for de som ser etter en sunn frokostblanding, men som sagt dette er ikke " Elektro Bananas sunnhetstips" Jeg rangerer ikke frokostblandingene ut etter sunnhet, men smak.

8: Weetabix: En kjempegod blanding, ikke med melk, men fantastisk med kultur melk! Veldig sunn og. Oia ja, glemte at dette ikke var en sunnhets rangering, men er vel lov å nevne.

7: Corn Flakes:
ja, alle kjenner til den. God på smak, men da må jeg helst tilsette en dæsj med sukker eller jordbær syltetøy, jeg synes ikke den smaker noe særlig uten. Men den er god når den først får tilsatt noe.

6: Coco pop crunchers.
God på smak selv om den føles litt annerledes. Man kan bli fort lei, men inntrykket mitt var bra.

5: Nesquick.
Også en veldig kjent frokostblanding. Men en kanin som maskot og frokost blanding med utseende som kaninbæsj tok de oss med storm. Og de smaker godt, men ikke godt nok til å toppe listen.

4: Cheerios.
Nei, den er nok ikke den sunneste, men den er mye bedre enn mange her på listen. Smaken er sprø og god, jeg elsker denne! En favoritt!

3: Honni Korn Smacks.
God smak og annerledes enn de fleste andre som gjerne kommer i sjokolade smak. Som kanskje ikke var så veldig overraskende er smaken av honning.
Pakken inneholder også mer enn andre frokost blandinger til noen lunde samme pris.

2: Crûsli Sol frokost.
En kjempegod blanding. Smaken er fantastisk! Bedre alternativ enn mange her og når det kommer til sunnhet. Veldig mektig og! Litt dyr, men smaken er som sagt veldig god.

1: Weetos choco.
En klar favoritt! Helt siden jeg var liten har jeg elsket denne frokostblandingen.
Den gode smaken både av frokostblandingen som består av store, runde sjokolade og den gode sjokolademelken som ligger igjen når alle er spist opp.

Hva er dine favoritter?
Spiser du i det hele tatt frokostblandinger?
Fortell!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Yay, jeg er ikke alene om å like Weetos!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Godt jeg ikke er den eneste
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Cheerios er best
why so serious
  • 0
Den beste frokostblandinga jeg noensinne har smakt har jeg dessverre ikke sett på flere år. Det er ganske enkelt, Lion.
Sunn? - No way!
Dyr? - Veldig!
God? - My god, himmelsk!
Tar meg friheten til å legge med et bilde av herligheten
http://bit.ly/w2c0bt
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Hvis det ikke er en eller annen form for frokostblanding i huset, spiser jeg ikke frokost i det hele tatt. Så avhengig er jeg av det.

Og i likhet med deg, er Weetos min favoritt. Faen så god den er, har en perfekt smak.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Havregryn som har stått i melk over natta
  • 0
Lion frokostblanding klart best, men wtf den har vell forsvunnet -.-
  • 0
Cherios, Weetos og Nesquick er mine favoritter. Hvis noen av disse er innkjøpt blir de borte veldig fort.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer furu:
Havregryn som har stått i melk over natta


what the
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
http://www.matvareguiden.no/bilder/10711.jpg

Denne forkostblandingen her er favoritten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Weetos og Risnøtter
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Weetos er konge, men det jeg spiser mest er crusli 4 nøtter, som predator spiser jeg ikke frokost uten en god frokostblanding, helt avhengig!
  • 0
Liker best All bran jeg. Den smaker konge!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Crack Hitler: Vet at jeg har smakt den, men er så lenge siden at jeg ikke husker den ;/

Predator:
Samme her egentlig Er ikke det samme med brødskiver om morgenen dessverre Eneste problemet er når foreldra ikke husker å kjøpe nok melk!

http://bildr.no/image/1103214.jpeg
Kun de siste 3 ukene

Duck Song:
Har dessverre ikke fått prøvd den, men tviler på at den er dårlig! Vil ha!

Crazy Eyed Gamer93:
Veldig veldig fort borte ja

Takk for gode tilbakemeldinger folkens
Godt å se at jeg ikke er den eneste som elsker frokostblanding <3 Vi kunne nesten laget en gruppe!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Holder meg til cornflakes (med et tonn sukker) og havregryn. Sistnevnte fyller magen på en slik måte som cornflakes ikke klarer. Men spiser ikke frokostblanding på daglig basis.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Enig med Crazy Eyed Gamer
Per aspera ad astra
  • 0
Min favoritt? Det må bli godt gammeldags havregryn, med litt rosiner og sukker. En sikker vinner! Hvis det regnes som en frokostblanding da.

Hvis et kriterium for frokostblanding er at den skal være innpakket i en overdrevent fargerik pappeske, ja da må jeg gå for den nokså mainstreame cheeriosen. God, morsom å spise, og man tror det er sunt.

Artig blogg

...men den lider beklageligvis av høyfrekvent særskriving (orddelingsfeil).
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hm... frokostblandinger er ikke mat.
Og spesielt ikke en tilstrekkelig frokost.
(med mindre jeg spiser hele esken)

Det skal litt til å erstatte min gjennomsnittlige frokost som består av fire-fem brødskiver, to-tre egg, to glass juice og et glass melk og som regel en appelsin.

Når jeg var liten ble det dog en del Kellogg's Frosties og Coco pops.
Men de tilsvarende greiene i dag er for søte og kvalmende.
  • 0
Det er mange av disse jeg ikke har smakt, men noen har jeg prøvd meg på. En flott liste dette her Elektro Banana

For meg er nok ordinær Corn Flakes det jeg spiser ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vi har alltid hatt stående en boks med Corn Flakes oppå toppen av kjøleskapet hjemme tidligere. Nå har vi fått større kjøleskap, men jeg tror vi fremdeles har en Corn Flakes-boks stående ett eller annet sted. Selvom søsteren min i perioder har likt å spise cornflakes til frokost, så har disse pakkene stort sett stått til lenge etter at de er gått ut på dato. Og i og med at holdbarheten på en pakke Corn Flakes gjerne er et par år, så sier vel dette litt om mitt forhold til frokostblandinger.

Vi prøvde vel et par ganger som små å få sjokoladefrokostblanding av noe slag, særlig etter jeg smakte det hos en fetter, men vi maste aldri, og jeg er egentlig glad for at vi spiste relativt sunt til frokost. Selv relativt lite unsunne frokostblandinger er ikke særlig helsebringende når man uansett bruker syltetøy eller sukker på.

Jeg har spist sjokoladefrokostblanding i hotellfrokostbufféter ved noen anledninger dog.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Liker ingen av dem
Not race from me, if I say no.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!