Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skal vi tro IGN så er et nytt Call of Duty på tur. Om det blir Call of Duty 4 eller kanskje et nytt Black Ops spill vites ikke ennå, men det var under den årlige økonomiske rapporten til Activision at det kom frem at det vil komme et nytt Call of Duty-spill i løpet av 2012. Spillets lansering vil nok ligge rundt begynnelsen av november, noe som er normalt i denne serien.

Call of Duty: Modern Warfare 3 har solgt til over en billion dollar og hvor det har toppet utrolig mange spillister verden rundt. Så med dette salget i mente er det ikke rart at det kommer et nytt spill i denne serien. Jeg gleder meg og er spent på om utvikleren tenker nytt med ny grafikkmotor eller om de kommer til å kjøre på det samme gamle.

Jeg er spent på å høre mer og er også litt spent på hvilket mottrekk Electronic Arts/DICE kommer med ovenfor Activision hvor begge disse selskaper kriger mot hverandre og hvor Activision nesten alltid trekker det lengste strået for hver gang et krigsspill slippes.

Har du noen forhåpninger til et nytt Call of Duty? Er det noe du har savnet med de siste spillene i serien?

Skjermisen er fra fra Call of Duty: Modern Warfare 3
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Med tanke på at Activision har to utviklere på serien, og at CoD4 utvikleren sto for MW3 ville jeg tro det er et spill fra Treyarch.
Hva det blir er et stort spørsmål, men det blir nok noe fortidsrettet, med tanke på de tidligere spillene til Treyarch.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Håper virkelg på et nytt CoD4.
CoD4 er virkelig det beste CoD spillet. I det minste når det gleder bane, og gamingfølelse.
  • 0
For noen uker siden stod det at Call of Duty: Black Ops 2 er det neste CoD-spillet.

Kunne gjerne sett at grafikken hadde blitt bedre, den er jo helt lik de forrige spillene.
  • 0
Sitter å venter på COD: Future Warfare. Fremtids settingen er noe jeg har ønsket lenge. Gir gode muligheter for nyvinninger i serien.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
COD folka snakka jo om at de ville tilbake til World War 2 tidsperioden..
Men ikke godt å vite me de.
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Activison har allerede kjøpt rettighetene til Black Ops , så jeg tror det er det...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er så lei nåtids krig, håper de kan gi ut et WW2 i mellom alle disse melkingene.. 2008 er lenge siden nå.

Går jo rykter om 3 spill skal ut i løpet av 2 år der et skal være WW2. Dette var vel noe Activision gikk ut med i 2010 eller var det 2011.

Et spill som var påbegynt ble skrinlagt i 2011, så vi får bare se å vente med hva de kommer ut med. Men håper at de kan gi ut et friskt WW2.

Hadde gjerne sett at de kunne brukt andre land enn feks. Sovjet, Japan og USA. Gitt et fokus på andre land som også deltok i krigen og kanskje som ikke er så mye brukt og kjent.

Hadde vært gøy og hadd med Norge i en mission, kanskje oppe i Nord-Norge som Narvik eller sabotasjer mot Tyske skip i Oslo fjorden..
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
Bernt da, CoD 4 kom ut for flere år siden Er det 5 du mener kanskje?
  • 0
En remake av CoD4 og WaW er det eneste jeg ønsker meg av Call of Duty serien i fremtiden. Synes det er på tide å la serien dø. De 3 siste spillene har skuffet stort og jeg har liten tro på at det vil ta seg opp igjen med det første.
Per aspera ad astra
  • 0
Vell, et nytt Call of Duty spill er ikke nødvendig ennå i hvertfall, men klager ikke!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hm... skulle ikke forundre meg om det blir Black Ops 2 som dukker opp.
Det hadde heller ikke vært helt feil, singleplayeren var helt ålreit i det første BO.
Og jeg har brukt mange timer på surring i split-screen combat training.
Mangel på sistnevnte, er grunnen til at jeg ikke kjøpte MW3.
Så jeg håper det er med igjen i neste CoD spill, uansett hvilken tid de legger det til.
Online multiplayer er ikke noe for meg i disse spillene, for mye stress.
  • 0
BroboCop: Det var faktisk nøyaktig et slik Norgesoppdrag i det første Call of Duty.

Bernt: Hva mener du med "Call of Duty 4"?
Just kill him with your awesome
  • 0
@Soraki stemmer det, brettet med ubåten en skulle sprenge i Trondheim tror jeg eller var det i MOH.. lenge siden så husker ikke helt.

Hadde satt stor pris på om det hadde vært Infinity Ward som laget WW2 spillet denne gang om det skulle komme et WW2. Synes de er flinkere enn hva Treyarch er.
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!