Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Helt siden jeg begynte å spillet Battlefield 2, har jeg vært opptatt av ranking. For i det spillet klarte jeg faktisk å komme på en syvende plass i Norge med beste treffsikkerhet da jeg ga meg i fordel for Battlefield 2142. I sistnevnte spill havnet jeg blant de 40 beste som sniper i verden og beste i Norge.

I dag spilles det en god del Battlefield 3. Også her betyr raningen en viktig rolle for meg. For selvsagt ønsker jeg å ligge i toppen av listene og gjør alt som står i min makt for å klare det, selv om jeg som oftest må se meg slått av andre og havner litt lengre ned på listene. Drivkraften min er som du da kanskje skjønner, ranking.

Hvor mye teller rankingen for deg eller kanskje bryr du deg ikke om ranking i det hele tatt?

Nedenfor ser dere et bilde som viser hvordan jeg ligger på verdensrankingen i Battlefield 2142
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
"I dag spilles det en god del Battlefield 3. Også her betyr raningen en viktig rolle for meg."

Trur du hadde en liten skrive feil der Bern Erik
Ska det ikke stå "Rankingen"?

Tenkte bare jeg skulle si i fra

For meg så betyr ikke Rankingen så veldig mye, for jeg veit det er en eller annen fyr i verden som slår meg uansett! Og da blir jeg bare irritert..
Men å konkurrere med venner over litt private multiplayer eller lignende er moro

Nok en god blogg Bern Erik! Ha en fin dag, og ha en fin kveld med fruen
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Om det er et spill jeg er god i, så betyr ranking en god del, men om det er noe jeg er dårlig i, bryr jeg meg ikke i det hele tatt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Samme her sonic og link
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nei, jeg er egentlig ikke så besatt av ranking, annet enn da jeg spilte Call of Duty ganske aktivt. Da var det om å gjøre å ha best mulig statistikk. Men vanligvis er det ikke krise hvis det ikke går så bra. Godt jobbet med rangeringen på BF2142!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
I Battlefield 3 bryr jeg meg egentlig ikke, siden det er mitt første ordentlige online - spill og jeg derfor fikk en ganske elendig start. I Bad Company 2 derimot, som jeg kjøpte for litt siden, bryr jeg meg, for der har jeg en nogenlunde god statistikk og har blitt betydelig bedre enn tidligere. Savner dog muligheten til å lage flere soldater i PC - versjonen av Battlefield 3, som man kunne i de tidligere spillene
  • 0
Ranking betyr en del for meg.
Men av og til blir jeg meg ikke om ranking, da jeg stormer ut i skuddilden, med håp om å kanskje ta livet av et par fiender.
  • 0
Stats er viktig, det er fame and glory! ;)
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det viktigste er å være topp 1 på ledertabellen for vennelisten. Jeg er ikke i nærheten så bryr meg ikke for øyeblikket.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kult å være best i en online-runde, uansett disiplin, skyting, kjøring, fisking, u name it.

Men sånn overall leaderboards, Kill/Death-ratio og verdensranking bryr jeg meg like lite om som trophys. Og det er lite det
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Av og til bryr jeg meg, av og til ikke. Om det er et competetiv spill som Starcraft 2 derimot kan du banne på at jeg vil gjøre alt i min makt for å nå en høyere plassering.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bryr meg ikke til vanelig, men det er jo selvfølgelig gøy å ha god ranking.

Noe som er dritt med å ha en høy ranking. Er at vist du først for en elindig dag så kan alle se det. Det er litt flaut å ha en drit høy ranking og vere like dårlig som en i ranking 10.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!