Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Journey er kanskje det vakreste jeg har spilt noensinne. Jeg skal ikke avsløre noe, annet enn at jeg spilte gjennom det i går, det tok meg litt over to timer og det er noe av det mest givende jeg har spilt på årevis.

Et spill som utfordrer konvensjonene og er gripende i all sin enkelhet. Et av de viktigste spillene som er sluppet på lang, lang tid.

Daniel Guanio skriver anmeldelsen som publiseres den 1. mars, og den 14. slippes spillet. Sørg for å ha Playstation klar, dette kan du ikke gå glipp av.

Journey varer bare litt over to timer, men er verdt sin spilletid i gull.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
  • Play
  • Play
No e eg spent!
  • 0
Denne bloggen hypet meg skikkelig.
  • 0
Har ikke brydd meg om dette før nå. Nå gleder jeg meg faktisk ganske mye. Gleder meg til anmeldelsen!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gleder meg, spillet ser helt fantastisk ut
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ye, just keep shoving it in my face! Jeg har aldri lengtet så etter å ha en PS3. Dette spillet ser helt fantastisk vakkert ut! Et av de spillene jeg har mest lyst til å spille :C
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ps3'en har omtrent bare blitt brukt til film siden jeg kjøpte den, så kanskje jeg skal se nærmere på dette.
  • 0
Virker spennende. Må følge litt mer med på dette.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spilte du alene eller over nett?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Høres meget lovende ut
Just kill him with your awesome
  • 0
Spilte alene. Har spilt gjennom to ganger nå. Neste gang blir det over nett.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hmm, kanskje jeg må få med meg dette.
  • 0
Hadde sikkert sett pent ut på PC også...
du må høre ordentlig etter
  • 0
Ser meget vakkert ut, ligger på vurderingslisten min.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
@ Sonic:

Vurderingslisten?

KJØP DET.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
*Slettet*

Skrev i feil blogg... : P
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dette er et fantastisk vakkert spill. Musikken spesielt er noe av det beste jeg har hørt i et spill. Kjøp dette hvis du er i tvil, for dette stikker seg ut fra alle skyte, RPG eller andre vanlige sjangere du finner på markedet. En unik perle som fortjener all oppmerksomheten den kan få.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!