Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den publiseres i morgen tidlig klokken 09.00.

Jeg har også brukt helgen på Mass Effect 3. Det har vært et gjensyn med en i overkant selvhøytidlig Shepard komplimentert av svulstige scener på samlebånd, men det har også vært moro. Fryktelig moro.

Actionbiten virker å ha fått det største fokuset og intensiteten i kampene er knallgod. Det virker som om Bioware har latt seg inspirere av Gears of War - noen mekanikker virker utrolig like. Snikskytterriflen føles nesten identisk med den i Gears of War og en plasmagranatpistol virker faretruende lik torque bow. Det er kanskje ikke disse tingene man vil høre når det gjelder Mass Effect, men kampscenene er virkelig gode.

Anmeldelsen publiseres i morgen tidlig og Martin har satt karakter. Noen som tør å tippe?

<bild>
Shepard er ikke emo bare på plakat, altså - han er det gjennom hele spillet.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Det var ikke det jeg ville høre, men jeg håper fortsatt at ME3 ikke skuffer. Har nettopp begynt å glede meg ekstremt mye
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har ikke begynt å glede meg enda og tviler på at jeg kommer til å gjøre det.
Jeg er så redd for en skuffende avslutning på trilogien at jeg knapt tør lese eller se mer fra spillet, for det har vært veeeldig lite ålreite nyheter og demoen var kjip så det holdt.

Men om tre dager skal jeg omsider få se selv hva de har gjort og om de klarer å redde seg i land for finalen.

Mistet forøvrig savene mine fra de to første spillene, så jeg har ikke lenger noen save å overføre.
Det er jækla irriterende, for de var perfekte.
Og jeg har ikke tid til å spille gjennom hvert av dem to ganger for å få det slik jeg vil igjen.
  • 0
Synes demoen var skuffende, enda jeg ikke har prøvd de tidligere spillene i serien. Tror det ferdige produktet blir bra da, og tipper ca 8-9.
  • 0
Tipper 9/10. Ser fram til anmeldelsen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Tror som albaga at karakteren blir 9/10.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tipper det får 8/10 eller 9/10.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Håper selvfølgelig på 10/10, men ettersom du ikke virket så altfor begeistret tror jeg at den er nærmere 8 eller 9/10
  • 0
Tror 8-9/10.
  • 0
Tipper på en fair åtter. Har forhåndsbestilt, dermed trenger jeg ikke nødvendigvis lese en anmeldelse
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kristian, jeg håper virkelig dere er ''ærlige'' med denne anmeldelsen og ikke bare gir den 10/10 eller 9/10 fordi det er mass effect. Etter å ha lest spoilerene for slutten til ME trilogien så kommer 80% av fansen til å bli veldig skuffet. for å si det rett ut så er sluttene helt ræva!
  • 0
Martin som i Martin Andresen? Gruer meg til å lese anmeldelsen i så fall.

Sier meg enig med -carpediem-.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
ønsker jo at det skal bli 10/10, men tipper på 9/10
Go ahead, make my day
  • 0
9/10 MINST! jeg har høye forventninger for denne. The force is strong in this one
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!