Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg råder folk som ikke har spilt RDR til ikke å lese denne bloggen. Les på eget ansvar.

For noen uker siden leste jeg noen rykter om en oppfølger til et spill jeg spilte i 2010. Spillet het Red Dead Redemption. Det jeg kan huske, er at spillet handlet om en angrende forbryter med spesielle ferdigheter med revolveren. Og forresten, det er det beste spillet jeg har spilt på min ps3.

Dette er oppfølgeren jeg har lengtet mest etter noen gang. Helt siden jeg gjennomførte tidenes kanskje beste tilleggspakke "undead nightmare" har håpet om mer Red Dead vært voksende. Men hva er det som gjør dette?

Red Dead Redemption leverte en spillpakke jeg bare kunne ha drømt om. Spillbarheten kombinert med en fantastisk historie trollbandt meg. Karakterene og omgivelsene gav troverdighet bare stor kunst kan gi. RDR var et spill man kunne bare stoppe opp å se på solnedgangen fordi den var så vakker. Og musikken, herregud musikken...

RDR står som innehaver av mitt beste spillminne. Etter en heftig flåtetur over til Mexico skal man bare ri inn til en by. Under den ensomme rideturen starter sangen som løftet opplevelsen fra fantastisk til magisk. Med munnen halvåpen senket jeg farten på hesten og kikket ned på elven jeg red langsmed. Det var perfekt. Regnet høljet ned mens hestehover tok meg lenger og lenger inn i det ukjente. Sangen "far away" av Jose Gonzalez tar meg fortsatt tilbake til den rideturen.

John Marston er fortsatt den spillfiguren jeg har hatt mest sympati med. Takk skal du ha.

"Pushing forward through the night, aching chest and blurry sight" - Jose Gonzalez
  • 0
Det er mitt beste PS3 spill også (så langt) digger Rock Star spilla
En oppfølger? Jeg har ikke så mye imot Jack Marston, men jeg vil helst spille som en yngre John Da er det også større sjanser for et helt nytt område
Takker ja til et nytt Red Dead UTEN tvil!
Bra kort blogg for oss Red Dead fans
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Red Dead Redemption er en av de sterkeste spillopplevelsene jeg har hatt noensinne, og jeg brenner etter en oppfølger. Men med Max Payne 3 og GTA V på planen, vil det nok ta litt tid før Rockstar annonserer det.

Spoiler:Slutten er forresten den beste slutten i et spill noensinne. Jeg mener....herregud.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
John Marston er den tøffeste spill figuren ever !!

For et spill !!!!
The gavel corrupts
  • 0
JA, håper inderlig at det kommer et nytt Red Dead og at det ikke skjer så altfor lenge til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Red Dead Redemption er i min mening et av de mest oppskrytte spillene noensinne.
  • 0
Der tar du feil fantomena. Det er det GTA IV som er.
The gavel corrupts
  • 0
Et av de beste spillene jeg har til min PS3....
Fantastisk. Sier ikke nei til en oppfølger.
Siterer fantomena:
Red Dead Redemption er i min mening et av de mest oppskrytte spillene noensinne.

D syntes jeg synd på deg. Poor boy...
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!