Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en stor fan av Minecraft, det er ett av mine favorittspill. Grunnen til at jeg liker det er at den store sandkasse-verdenen er ektremt åpen og fri, og lar deg gjøre nesten hva du vil. Konseptet er også kult, og jeg liker at man må finne ressurser for å bygge og lage ting.

Eksempler på ting man kan gjøre, er å bygge hus og borger, samle haugevis av spesielle og mindre spesielle ressurser, og kjempe mot mange forskjellige monstre.
Det finnes også masse modifikasjoner som kan lastes ned for å tilpasse spillet, og man kan gjøre mer og mer for hver oppdatering som kommer.

Alt dette er grunner til at jeg liker spillet godt. Hva er ditt favorittspill, og hvorfor?
  • 0
Jeg må nesten si at for øyeblikket er det Battlefield: Bad company 2. Det var det spillet som introduserte meg for hvor fantastisk en god online del er og hvor bra skytespill kan være. Også det første 16 år spillet vi fikk kjøpe Bra blogg
Jeg var her
  • 0
Favorittspillet mitt må vel være Ratchet and Clank 3. Fantastiske og fantasifulle våpen, vakre og varierte miljøer, minneverdige karakterer og kanskje spillhistoriens kuleste hovedskurk. Herlig!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Min absolutte favoritt, GTA San Andreas, kanskje ikke like underholdende som det var rett etter det kom ut, men stadige overraskelser, myter og KODER! Udødelig gameplay, men alt i alt så er det meste som kommer ut av Rock Star mine all time favorites
Fin blogg for oss late lesere!
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!