Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et av norgeshistoriens største spillprosjekt nærmer seg lansering, til tross for at den ble utsatt fra april til juni. Men i sommer er det endelig klart for lanseringen av MMORPG-en The Secret World. Bak storsatsningen er det ingen andre enn Funcom, studioet bak gamle perler som Den lengste reisen og Drømmefall, som står bak.

I den forbindelse laget NRK Østlandssendingen en nyhetssak om spillet og Funcom, og dro meg inn for å snakke litt om Funcom og deres tidligere prosjekter. Saken kan dere se på Østlandssendingen i kveld kl 18:40, på NRK1 eller på nettsidene. Jeg kan ikke love at jeg gjør min beste figur, men jeg lover å stille opp i Mass Effect 2-hettegenseren min.

Oppdatering: Nyhetssendingen har nå gått på lufta og blitt lagt ut på nettet, og kan sees her (Funcom-innslaget begynner 13:30 i sendingen). Noen faktaopplysninger må regnes med fra NRKs side, og jommen ble mellomnavnet mitt feil (jeg sa de bare kunne skrive T., men det gjorde de da ikke).
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Skal sees!
  • 0
Skal se om jeg kan få det med meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Er det lagt opp på nettsidene enda? Finner det ikke...
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Der har vi den ypperlig plasserte plakaten med Haruhi og Selvaria stående ved siden av. Meget imponerende Hadde ikke hatt noe imot en mer omfattende omvisning av leiligheten din, hehe.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Jeg finner heller ikke sendingen.....
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du gjorde en fin figur!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
@ Kristian

Det er mulig at jeg tar feil, men jeg tror du blander to "uttrykk"... Man gjør en god figur, eller så har man en fin figur. Hva er det du prøver å si om Ingar egentlig (Freudian slip?)?
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
@ Tor Erik:

Jeg tror nok Kristian prøver seg på en kombinasjon der han prøver å formidle begge deler. Du tør vel ikke påstå at han tar feil, gjør du vel?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Selvfølgelig påstår jeg ingenting. Savner bare tydeligere kommunikasjon. Er så lei av innuendoer... Hvis han liker det han ser, så kan han vel bare si det rett ut
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Fikk sett det nå, artig, men synd at reportasjen var så kort.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!