Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva har skjedd? Noe må ha gått utrolig galt når Polske CD Project Red gjorde sitt coverdesign. Det ser helt forferdelig ut. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. HAHAHAHAHAHA!!! Ah, det er så stygt.

BWAHAHAHAHAHAHAHA!!

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Oi. Nei den var kjip.

Lagt til 2012-03-26 13:10:
Synes Crysis også hadde et stygt cover jeg da.
  • 0
Syntes de fleste spillene som kommer har ganske stygge/kjedelige/uoriginale covere..

Witcher 2 coveret ser ut som ene dårlig photoshop...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg syntes faktisk de fleste spill coverene spoiler den korte singelplayeren noen ganger..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Personlig så holder jeg en knapp på Battlefield 3-coveret. Ikke fordi det er stygt, men fordi det er nærmest identisk med Bad Company 2-coveret. Utilgivelig. Coveret er en viktig del av spillopplevelsen, da det er det første inntrykket vi får av et spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Uten å i det heletatt prøve har jeg lagd et bedre cover. http://i.imgur.com/Vrygl.jpg
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Rimelig lei denne trenden, hvor en spillkarakter er midstilt og går mot den som ser.

Første vi lærte på tegnelinja når vi skulle lage postere og covere, var å aldri gjøre det på den måten...
  • 0
Ser da ikke så stygt ut.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
fortsatt ikke verre enn Far Cry 3 sitt...
  • 0
Helt klart stygt, men jeg har sett MYE styggere.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Det var ikke så ille! Det er bedre enn mye annet..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Dislike 2k. Men vet innholdet er fantastisk, så skal ikke dømme utifra coveret.;)
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
cliche much?
  • 0
Er bare slik at folk skal misforstå, tro det er MW2 og deretter kjøpe det.
  • 0
Ufff. Ble litt skuffet selv her. I det siste har coveret til spill begynt å bli litt "kjedelige".
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Så lenge det har den flotte gule banneren i hjørnet så er det forbudt å klage. GRATIS den var GRATIS og alt som er GRATIS er gøy !!
The gavel corrupts
  • 0
Spillet derimot, er ikke stygt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hm... Hadde vært artig å prøve å redesigne covere til ulike titler. Just for shit's and giggles.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Nåja, jeg har sett mye styggere cover.
Noen cover har vært så stygge at det er blitt en slags kult following gruppe som samler dem
fordi det er utenom det vanlige.
  • 0
Selvfølgelig er ikke coveret originalt, men stygt er det ikke, om vi ser bort i fra den alt for store gule varselen om bruktsalg...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Selvfølgelig er ikke coveret originalt, men stygt er det ikke, om vi ser bort i fra den alt for store gule varselen om bruktsalg...


Hvorfor er det ikke stygt? Ser jo ut som om det har blitt kjørt gjennom vaskemaskina 90432423 ganger på rad.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!