Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert ser på bildet mitt, er det en stund siden sist jeg har vært her. Hvorfor? Jeg vet ikke.
Kanskje fordi hele interfacen føles litt cluttered og det er i bunn og grunn tungvindt å snakke med folk her.
Eller kanskje det bare er fordi jeg har mistet interessen... kinda... litt?

Jeg har uansett følt at jeg ikke har noe å gi til siden, så jeg har forholdt meg som en "lurker" i en stund nå. Er fortsatt på siden, men profilen min er nesten ikke besøkt i det hele tatt.
Nå, however, føler jeg at jeg kanskje har noe å gi likevel, hence I give you THIS!

http://www.youtube.com/watch?v=zLDaibdGldI

La meg si det enkelt... Whoa, dette tok lang tid, men var veldig gøy. Jeg blir å gjøre dette i framtida også.
/shameless self promotation end
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Du er god i engelsk altså!
Btw, synes du bør skaffe det en litt bedre mic
  • 0
Har selv hatt litt den lurker følelsen i det siste, men skal prøve å kommentere og andre ting litt oftere. Elsker Little pony meme banneret ditt
Jeg var her
  • 0
Damn, her snakker vi solid anmeldelse spør du meg. Så å si flytende engelsk, fikk med meg alt du sa, men kvaliteten kunne vært bedre. Så som PG også sa så burde du vurdere å skaffe bedre opptaksutstyr hvis du skal gjøre mye av dette (og det bør du virkelig).

Veldig god bruk av game-footage og selv om jeg enda ikke har prøvd Journey, virker dette ganske spot on i forhold til det jeg har sett og hørt om det. Og allikevel så er denne anmeldelsen bare deg å takke, for du får frem dine ord godt.

Ekstremt bra "comeback".
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Konge stemme du har, var avslappende å høre på.
  • 0
Dette ble jo meget bra jonaskram
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette er helt utrolig, Jonas! Fantastisk skrevet og nydelig satt sammen. Du vet hvor ille jeg har lyst til å spille dette, og du gjorde denne lysten bare værre! Du burde virkelig være stolt, for dette var noe ordentlig profesjonelle greier. Hvis det bar en ting jeg kunne pirket på, er det at du trekker stemmen din litt for langt tilbake. Prøv å lag en anmeldelse hvor du snakker litt høyere og med mer kraft og se om du liker det sånn. Det fungerer ganske godt med den rolige laidbacke stemmen din ettersom det komplimerer spillet du anmelder her, men ville kanskje foretrekket litt mer innlevelse. Er det eneste jeg personlig kanskje ville tenkt over.

Igjen, fantastisk bra jobba! Og håper selvfølgelig på mere video-anmeldelser fra deg!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Takk, folkens. Jeg setter pris på det ^^
Noen som har noen forslag til flere anmeldelser?

Also; Eivind: Det er mikken som feiler. Jeg snakket så høyt jeg klarte
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
...jeg har lusket litt i skyggene på profilen din jeg altså...
Ja, det er meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!