Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et lite sammendrag om hva jeg har brukt den siste uken til.

Gikk inn for å bruke 400 kr, gikk ut 2200 kr fattigere
Jessda, økonomi har alltid vært min sterkeste side! Tidligere denne uken, på Onsdag, for å være eksakt kom jeg til en sjokkerende konklusjon;
"Jeg har fått lønn, jeg kan endelig kjøpe Metal Gear Solid HD Collection!"

Dermed fløy jeg av gårde til nærmeste Spaceworld og kjøpte vidunderheten. Det var bare et lite problem. I butikken hadde fikk jeg øye på noe. Noe annet enn Metal Gear Solid, som jeg også hadde fryktelig lyst på. Dette var en Nintendo 3DS, satt ned til 1400 kr, og selvfølgelig spillet Legend Of Zelda: Ocarina of Time.

Jeg kunne jo ikke si nei til dette tilbudet, og har man penger, så har man penger! Dermed endte jeg opp med å bruke halve månedslønna mi, første dagen etter jeg fikk den, selv om jeg egentlig bare skulle bruke 400. Woop-de-doo

Regner med at det kommer anmeldelse av HD Collection og Ocarina of Time, når den tid kommer. Kommer an på om jeg orker/gidder/tar meg tid/kan/lever/spiser eplekake, men vi får se!

Hardcore Musikkvideoproduksjon
Nylig lagde jeg min første musikkvideo noensinne. Den ligger nå ute på
Youtube og den handler om Metal Gear Solid 3. Jeg er sånn halvveis fornøyd, selv om jeg ser at den kunne vært veldig mye bedre. Hadde betydd mye om dere gadd å ta en titt :)

Follow me on twitter, guise
Minner om at dere kan følge meg på Twitter, for å få med dere alle mine rablende gale meninger om ting, tang, verden og sånn.

Den neste JK. Rowling
Jeg har tenkt å prøve meg på å skrive en roman(eller noe som minner), for å forbedre språket mitt og for å få gjøre meg noen erfaringer rundt noe jeg kunne tenke meg å jobbe med senere i livet. Jeg ser for meg at jeg kommer til å legge ut kapitlene på nettet et sted, ettersom jeg blir ferdig med dem, for å få litt tilbakemelding og konstruktiv kritikk på det jeg driver med. Kan hende jeg legger det ut her også, hvis det er noen som viser noe interesse for det.

Jeg har en del ideer, og ser for meg noe fantasyinspirert som er satt i nåtiden. Vi får se hvor det går, men gleder meg til å sette i gang med å skrive. Jeg kommer ikke til å stresse noe med dette. Kapitlene jeg eventuelt legger ut vil komme etter min klokke, jeg gidder ikke skape meg tidsfrister og stress på den måten.

Det var egentlig alt jeg ville si, me sjåast næste gong!

Keep on truckin'
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ambisiøs type du.. Stå på
The gavel corrupts
  • 0
Oot til 3DS var et lurt kjøp.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg ville skrive en bok...men ga meg etter 2 sider
Yes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!