Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

... Og trimme skjeggveksten. Det mener i alle fall jeg. Eneste problemet er at Robin elsker de lange lokkene og det prepubertale nakkeskjegget sitt.

Derfor har vi inngått et veddemål. Vinner jeg forsvinner hippiesveisen og dunkjaka. Vinner Robin blir jeg nødt til å anlegge bart for et par uker. Fair deal?

Eneste problemet er at vi ikke vet hva vi skal konkurrere i ennå. Robins første forslag var håndbak, men der tror jeg ikke at jeg har sjans. Tror nemlig Robin er råsterkt. Mitt forslag var sykkelkonkurranse. Hvem kan sykle fortest. Men Robin meldte pass. Smart Robin, smart.

Vi har altså ikke klart å bli enig om utfordringen, og det er her dere kommer inn. Forslag tas imot med takk.

Hva skal vi konkurrere i?

Når dere tenker ut forslag, husk at verden er bedre tjent med at Robin klipper seg, enn at jeg anlegger bart.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hehehe. Foreslår en tvekamp i Mortal Kombat. Er for øvrig mer enn enig i at Robin burde stusse manken enn at du anlegger Fritzl igjen. Ai, ai, ai...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Bartefri sone er ønsket. Noen ting trenger man bare å se én gang.
  • 0
Den eneste verdige konkurransen for dere to er en hardcore Halo kamp, der dere streamer til alle gamereactor brukere
Go ahead, make my day
  • 0
1 on 1

Sniper fight på Battefield 3 sine største baner!
Det er nervepirrende, med tanken på du må stole fult på instinktet ditt.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
En konkurranse i et spill dere begge liker som livestreames.

Eller en Wordfeud kamp.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
En runde i SSBB selvfølgelig.

3 liv.
Bane: Final Destination.
Meta Knight forbudt.
8 min lengde på kampen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg stemmer på sniper kamp i BF3. Suger med snikskytterrifla, så der har nok Kristian en slags form for fordel.

Ahem...
  • 0
Sykle fra gamlebyen opp til Ekeberg er jo ei lita challenge.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Kaller du DET et skjegg? Pingle.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Kaller du DET et skjegg? Pingle.


Oh yes, I do. ;) [Also, nå kan vi endelig sitere!]
  • 0
Her er det ikke nok med ett spill, man må innom flere sjangere før man kan kåre en vinner. Foreslår et partyspill (Guitar Hero/Singstar/Buzz osv), et fightingspill, et bilspill, et skytespill og et strategispill. Den som vinner 3 av 5 vinner duellen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Her støtter jeg Grallen! 5 helt ulike spill er det mest rettferdige.

Feks:
Et Fighting spill (Soul Calibur 5?)
Et Skytespill (CoD eller Halo 1v1?)
Et Bilspill (Forza 4 eller Gran Turismo 5?)
Et Strategispill (StarCraft 2?)
Og selvfølgelig et Gitarspill! (Rock Band 3?)

Den som har vunnet i 3 eller fler av de 5 spillene (som Grallen sier) har vunnet. Dette er jo en spillside, så jeg syns det er på sin plass at det handler om spill. Kanskje dere kan filme hele greia også?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Som i alle andre tilfeller mener jeg det bare én rettferdig arena for å avgjøre slike tvister: En runde holmgang i Super Smash Bros.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Starcraft 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
stein saks papir
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Strippekonkurranse. Line kan være dommeren.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen / GR®:
Strippekonkurranse. Line kan være dommeren.
Ville blitt et meget vakkert syn.
  • 0
Jeg er i det minste upartisk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!