Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vet ikke helt hva jeg skal si... De nye kontrollerne fra Microsoft passer bedre som juletrepynt enn noe annet. De passer i hvert fall ikke inn sammen resten av interiøret i stua. Og jeg er nok ikke den eneste.

Et eller annet sted jubler en diskoslange...

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Det er en farge jeg hater å ha på kontroller, nemlig rød. Selve kontrollen derimot ser ganske så tøff ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Synes den var litt tøff jeg ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Syntes den ser stygg ut!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Æsj. Likte virkelig ikke den fargen.
  • 0
Hehe, tror jeg ville holdt meg til de gamle kontrollerne jeg.
  • 0
Følger det med en spypose ved kjøp av denne, eller?
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Er jeg den eneste som synes den var en smule fin...?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg synes fargen var lekker; gøy å ha noe annet enn de blasse hvite og svarte kontrollerne.
Just kill him with your awesome
  • 0
Likte den blå mer en den røde
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Ser smådeilig ut imo. Rødt er sexy.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Støv og slikt er ikke like synlig på disse, fingermerker derimot... *grøss*

Men hvis det ikke hadde vært for at jeg har ørten kontroller allerede, skal en ikke se boritfra at jeg hadde kjøpt enten den rød eller den blå for jeg syns de var kule.

Hadde noen slike til N64 var det vel. I gull og grønn.
  • 0
Uhm.. Er det noe nytt med denne kontrollen? Eller er det bare fargen som er ny?
Rock this earthlings
  • 0
Gi meg den i blå. Ellers synes jeg kontrollerne var stilige jeg, men smak og behag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Blir nok ikke et kjøp, ser for meg at den blir dyr.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Hadde jeg vært god for credd, hadde jeg mer enn gjerne kjøpt ti slike håndkontrollere og hengt de opp i juletreet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
ugh
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Syns den var ganske stilig jeg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Stilig, men kanskje litt for skarpe farger.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kan få mye værre enn detta også. Er ett nettsted som har custom kontrollere der du kan få alt fra krom til forskjellige lys i knappene.

Har lyst på pianohvit med svarte knapper fra den siden
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!