Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Eksamenstips #1: Følg med i forelesning.

Idag ble jeg sånn circa ferdig med forelesningene i dette semesteret, så jeg tenkte at jeg skulle være flink student og begynner eksamenslesingen litt tidlig i år. Så jeg satt meg på biblioteket.

Jeg koblet til Beatsproppene i telefonen. Dyttet de forsiktig inn i ørene. Fant frem spillelista Hop 'til my hip don't hop more. Scrollet meg ned til favoritten Eminem feat. Elton John - Stan. Åpnet permen for å begynne å lese på de flotte notatene mine i metode. Og hva tror du jeg fant ganske mange forskjellige kopier av?..
Ja, det er meg.
  • 0
Hehe, da vet jeg hva jeg ikke skal gjøre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
hehe
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Hehe - jeg brukte å spille veldig mye "fem på rad" og var faktisk en konge der. Hadde en turnering på vidergående hvor den varte fra jul til sommer og jeg gikk av med seieren etter mange hundre runder
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!