Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hey folkens!

Nå er jeg tilbake med en liten oppdatering fra min forrige blogg om Gamingjustsaying.

Sist gang jeg skrev om youtube channelen min, så hadde jeg maks 1000 views totalt, og kanskje 11 subscribers eller noe.

Det har gått noen måneder nå, og jeg har stått på som bare det!

Flere mennesker jeg kjenner har blitt med i "the gamingjustsaying family" og vi laster opp flere videoer i uken.

Siden vi er flere mennesker som lager videoer, får vi større variasjon blandt videoene. Vi har minecraft, battlefield 3, world of warcraft, star wars the old republic og mye mer!

Vi håper jo selvfølgelig å bli veldig kjent, men vi gjør jo dette fordi vi synes det er veldig gøy.

Jeg hadde sittet stor pris på hvis så mange som mulig fra Gamereactor communityet hadde subscribet :)

Channel link: http://www.youtube.com/user/GamingJustSaying?feature=mhee

Det kommer nok til å komme mange flere videoer de neste kommende ukene, og håper dere alle kommer til å like de!

Ellers må dere bare nyte fridagen i morgen folkens, også snakkes vi!

Torento - Gaming Just Saying
Go ahead, make my day
  • 0
Hmmm! Kanskje det ja. Spennende kanal er det nå da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!