Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv om våren har gitt oss mange gode spill, har jeg de siste par ukene dykket ned i spillarkivet og hentet frem noen gamle favoritter. Mer bestemt Skate 3 og Burnout Paradise.

Det er ganske enkelt noe ved disse spillene som gjør at jeg spiller dem gang på gang. Skate 3 (og forgjengerne) har en unik lekenhet jeg ikke har funnet maken til i andre sportsspill, og herlige Paradise City skriker etter å bli utforsket på nytt. Gresset er tross alt grønt og jentene er vakre.

Men nok om meg. Jeg vil nemlig vite om dere har det på den samme måten. Har dere et spill eller to dere alltid kommer tilbake til, og i så fall hvilke? Kanskje jeg har gått glipp av en perle gjennom årene?

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
tja open transport tycoon og C&C red alert 2/generals med exp er jo noe som til stadig blir tatt opp. også stargate mod'en til empire at war blir gravd fram fra hdd og spilt med jevne mellomrom
  • 0
Roller Coaster 2 er jo alltid gøy!! Når det gjelder Skate 3 er jeg helt enig! Følelsen når du setter et perfekt trikst på et big air jump er helt utrolig!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Det siste året er det få spill jeg har spilt om og om igjen, men noen av de spillene som virkelig har holdt meg hekta over lengre tid er Heroes of Might and Magic III, Civilization IV samt de gamle Mario- og Mega Man-spillene.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
SA2:B, SSBB, SC2, WC3 og LoL er noen av de spillene jeg spiller fra tid til annen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er bare 2 år gammelt, men jeg tar meg stadig en runde med Need For Speed: Hot Pursuit i ny og ne. Fartsfølelsen er fantastisk, grafikken er lekker og jaktene er utrolig spennende! Et av de beste bilspillene fra de siste årene.
  • 0
Spiller Alan Wake, Crysis og Half-Life 2 gang på gang.
  • 0
Battlefield 3 MP og Skyrim.
  • 0
Battlefront 1 og Grand Theft Auto: San andreas når jeg stirrer på PS2en..

Det er noen ganger ejg kommer tilbake til spill som Uncharted 2 for å bli betatt av en fantastisk film. (jeg har rundet det ca. 40 ganger )

Jeg spilte Crysis før, men av en eller annen mod jeg lastet ned så får jeg blåskjerm av det nå
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Klassiske Nintendo spillserier er alltid noe som jeg går tilbake til. Mario Kart, Mario Party, Zelda, Super Smash bros. ect. Det er noe tidløst ved Nintendo, og spillene passer perfekt for local multiplayer. I det siste har det gått mye i Team Fortress 2.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Men har sel spilt Skate 3 veldig mye.
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
I det siste har det gått mye i Team Fortress 2.


TF2 er et fantastisk spill! Valve kan virkelig sakene sine.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Spiller gjennom Bioshock for tredje gang nå.
Konge spill!

I tillegg spiller jeg gjennom Metro 2033 og Singularity for andre gang. Har noen problemer med sistnevnte, så det spørs om jeg noen gang får fullført det igjen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
De gamle Doom spillene, Super Mario 3 og Resident Evil 4.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • 192
  • 192
Heroes of might and magic 3 er det spillet jeg i størst grad plukket opp til tid og annen. Tidenes beste spill!
Get ready for a better you
  • 0
Om sommeren liker jeg å spille spill som Mario og Zelda. Får opp humøret. I år blir det nok det samme og Uncharted eller Skyrim da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ratchet & Clank-spillene er spill som ofte går igjen her. Skal bli stas å spille de tre originale i HD.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Mass effect og age of empires. Går aldri lei
Per aspera ad astra
  • 0
Metal Gear Solid, Jak 2, Final Fantasy 9, GTA 4, CoD og mange flere
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Jeg vender alltid tilbake til The Saboteur og Call of Duty: World at War av en eller annen grunn. Ikke verdens beste spill, men sabla underholdende.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har som mål å runde MGS 1 en gang i året MINST!

Også har jeg jo 550 timers spilletid i TF2 da.
  • 0
Gjennomførte akkurat min 9. Gjennomspilling av Mass Effect, og ellers så er Halo 3 og Empire Earth noen andre spill som jeg aldri klarer å legge helt ifra meg.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vender stadig tilbake til Assassin's Creed II, Burnout Paradise, Skyrim og MW2 av en eller annen grunn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vender som regel tilbake til tidligere utgivelser av Fifa, men jeg ender også opp med å spille Crash Bandicoot 1-3, diverse Pokemon spill og CoD: MW.
  • 0
Siden Zelda serien er min favorittserie, er det nok ikke så rart at jeg vender tilbake til Hyrule, Termina, eller hvor det måtte være disse spillene fører meg.

Ellers er Resident Evil 5 alltid en slager hvis jeg har en venn på besøk. Har faktisk aldri fullført spillet alene, grunnet alle de grufulle greiene jeg har hørt om Sheva sin AI. Men det gjør ikke noe, for det er mye morsommere å spille med en kompis uansett.
Hei.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!