Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei alle sammen, battlecount her. Dette er Gameinfo, en fet blogg hvor jeg vil komme med tips om gamle og nye spill til alle og en hver, noe annet og tilslutt GameBattle hvor jeg setter to spill opp mot hverandre og det er lov til å slakte meg om dere ikke er enig med meg her. Skal vi begynne!

For det første vil jeg rose noen brukere for noen fantastiske anmeldelser. Jeg tenker ikke på mine egne. Er ikke egoistisk. Nei, jeg vil gi ros til Almosts, hansleonard og The Cookiemonster. Godt jobba alle sammen!

Det nyests spillene som er på vei eller er kommet ut, er balt annet Ghost Recon Fuister soldier som er eid spill som kan spilles med venner eller Co-op. Du før selvsagt bedømme spillet selv, men jeg synes det viker knall bra og vil skaffe meg det om litt. Jeg kan si så fall at det kuleste i spillet er våpenet som du kan oppgradere og forandre på som du vil. Dette er det sikkert ikke bare jeg som syns det, og det med usynlighet da og lag arbeidet. Det blir bra!

Andre nyhet er blant annet Resistance Burning Skeis til vita. Som er det første, første presjon skyte spillet til Sonys PS Vita. Det skal vist benytte seg en del av Vita-ens teknologi. Håper de utnytter disse funksjonene den har å by på. En online del er i ventet, blir nok bedre enn Unit 13s flerspilerdel som var elendig fra mitt syns punkt. I fertfall kommer spillet til butikkhyllene den 30. mai.

Også er det klart for GameBattle! Og hvem skal ut i battle i dag. Jeg har gledet meg til dette og vil starte med to ganske greie spill fra i fjor. Og det er Battlefeild 3 VS Call of Duty: Modern Warfare 3.
Mellom disse to spillene var det stor konkurranse i fjor. Men til saken. Battelfield 3 skårer suverent med grafikken og den suverene lyden geværene ga fra seg. Fått bruk av kjøretøy og viser mer at det er en presjon som vi ser enn et kamera med hender som svever.

Call of Duty:MW3 er et spill som har skytefølsen inne fra første stund til slutt. Byr på mer og gjøre i spillet enn Battlefield 3 har. Det er bra! Har en onlinedel som er ganske bra. Byr på syke våpen og ufarlig stort utvalg av våpen også. Er et spill som er bra og spille med venner enn å bare spille alene, og ikke minst en god kontroll.

Så kommer det avgjørende, hvem er best! Vinneren er............. BATTLEFIELD 3!!!

Visses om en uke. Håper du syns dette var nyttig eller underholdene for den saks skyld.
har du ide til GameBattle så kan du sende meg en beskjed eller en kommentar til/på profilen min.
hadde! Ha en god helg. battlecount ut!
  • 0
Takk for skryt!

God idé til en bloggserie, og jeg kommer til å lese den hver gang
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Liker konseptet du har igang her battlecount
Du har noen skrivefeil her og der men det er ikke så farlig
Jeg ville likt å sett God of War 3 vs. Gears of War 3 i Gamebattle, om du har spilt begge da
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Takk for tilbakemelingene deres
skal notere den bak øret Gamingisforlife
  • 0
Varmer at du nevnte meg. Thanks.
Skal følge litt med på bloggserien.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Du har noen skrivefeil her og der men det er ikke så farlig


Jeg synes faktisk det ble litt mye. Om dette blir en bloggserie du fortsetter med, noe jeg synes du bør, for det var et veldig greit bloggkonsept, så anbefaler jeg deg å korrekturlese det du har skrevet før du poster. Anbefaler uansett å korrekturlese før en poster. Anbefaler alle det.

Uansett, synes også Future Soldier virker som et lovende spill. Om jeg blir FPS-sugen og Killzone 3 ikke funker for meg lengre tror jeg kanskje jeg blir å kjøpe det. Men, i grunnen er jeg ingen hardcore FPS-spiller.

Jeg fikk ikke cred for Beyond Good & Evil-anmeldelsen min

Anyways, blir å følge med på dette. God helg til deg også
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
FIFA 12 VS PES 12 smart ide til en bloggserie
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Ah, forslag til spill vs spill: Outland vs Limbo
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Herlig at du synes BF3 er best noe jeg også gjør. Bedre lagspilling, mer realisme enn MW3, men bevares CoD er bra, men ikke like bra som BF

Gleder meg til å lese mer i denne bloggserien
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!