Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Når jeg spiller, tar jeg meg god tid å undersøke hver krinkel og krok for så å kanskje oppdage noe spennende. Diablo III er et slikt spill hvor du kan bruke veeeeldig god tid å undersøke alt som finnes, snu på hver en stubbe, tømmerstokk, haug med knokler med mer. Mange av mine venner sier jeg er treig som bare rakkern i og med at jeg har hatt spillet en stund og ikke kommet meg mer enn til level 9. Årsaken er at jeg som sagt bruker ytterst god tid og farter overalt på kartet. Jeg kan jo ikke gå glipp av noen gullmynter eller annet godis som ligger gjemt i et lik. Alt må finkjemmes ned til den minste detalj. Derfor bruker jeg lang tid på spill som Diablo III.

Alle rollespill er jeg nøye med å finne alt som er skjult eller ligger godt gjemt rundt omkring i håp om å finne noe spennende som kan brukes til min fordel i spillet. Selvsagt bruker jeg da også lang tid på spillet og jeg rusher ikke bare for å blir ferdig. Dette vet jeg det er mange som gjør og jeg kan da ikke skjønne hva gleden da i spillet er. Et spill koster jo en del penger og da må man jo få full valuta for pengene. Da ligger det i min natur å bruke lang tid.

Hvordan er det med deg, bruker du å rushe deg igjennom spill eller er du som meg og bruker god tid på å gjennomføre spillet ned til minste detalj? Hvilket spill har du brukt lengst tid på opp igjennom tidene?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg bruker mye tid på å være innom alt, men hater at jeg gjør det. I Skyrim for eksempel, blir ingen kiste, tønne eller skap etterlatt. Det jeg har spilt mest gjennom tidene er enten Pokemon Emerald eller Monster Hunter Tri. Men jeg har ikke brukt så mye tid på de spillene på grunn av at jeg skal få meg alt av ting. Pokemon ble mye spilt på grunn av slike mål som å ende opp med pokemon på level 100. Monster Hunter derimot har blitt mye spilt på grunn av de enorme mulighetene og variasjonene i kamper. Fikk egentlig litt lyst til å spille det igjen nå.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg liker også å bruke god tid. Husker når jeg spillte Ratchet & Clank og bare nøt å finkjemme alt jeg kom over. Jeg knuste til og med alt som kunne gi meg noen ekstra bolter
  • 0
Jeg er ekstrem på looting i RPG'er.
Hver stein må vendes og hver kiste tømmes, i tilfelle det er noe av verdi.

Jeg er derfor spesielt glad i de som har en eller annen variant av new game+ så jeg er sikker på å få med alt.

Nå for tiden spiller jeg Dragon's Dogma og der er det plenty å finne over alt.
Gikk ganske raskt igjennom første gang, fordi jeg gjorde en del feil og gikk glipp av masse, men nå på ng+ tar jeg eviglang tid.
  • 0
Når spillene legger fokus på utforskning (eksempelvis Xenoblade Chronicles), tar jeg meg som oftest god tid.

Derimot om spillet er ganske så lineært, "rusher" jeg som oftest igjennom.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg vil si jeg tok og fortsatt tar meg god i Diablo 3, er på nightmare nå.. og jeg sjekker alle kriker og kroker, lik og stokker bare for å håpe på at jeg finner noe rare eller legendarisk som jg kan beholde/få en god sum av =)
The D' is silent.
  • 0
Har over 1000 timer i Pokemon Sapphire. Krysset maksimumet på måleren, 999t og 59 min for 3-4 år siden. Og har spilt det siden.
Totalt i alle Pokemonspillene har jeg nok 3000t eller mer.
Skyrim har og fått litt tid etter laggen ga seg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
joo, jeg er en samler, så jeg leter gjerne litt ekstra etter ting som kan samles på, det være seg våpen, klær eller andre spesielle items. det å finkjemme et område for gullmynter eller annen "valuta" eller ammunisjon, det orker jeg ikke, med mindre jeg har bruk for det.

dessuten tenker jeg av og til at min oppgave i spillet er å redde verden, komme før konkurrenten, eller noe i den duren, og da faller det seg EGENTLIG unaturlig og ta seg så jæskla god tid!

"hei, verdens skjebne hviler på mine skuldre! jeg bør kanskje sette igang... oi, hva er nå dette bak denne busken?"

det blir litt dumt? men uansett, ja, jeg bruker tid på utforsking!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Bruker som regel veldig god tid på Pokemon - spill til håndholdte konsoller.
  • 0
Jeg er rett og slett for lat til å få Platina i spill, men jeg får mange trophies når jeg samler ting og utforsker områder i et spill. Akkurat nå spiller jeg litt Batman: Arkham City.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg bruker enormt lang tid, spesielt i Skyrim da jeg også skal sjekke hver krinkel og krok etter nye ting
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Det kommer helt ann på hvilket spill det er. I f.eks Fallout og Elder Srolls-spillene, tar jeg meg farlig lang tid til alt. De har lagt inn så mange spennende småting at alt bare MÅ oppdages. Har nå spilt over 350 timer på Fallout 3, og har vel et par hundre timer på New Vegas.. Ikke noe å skryte av sikkert, men jeg har da i alle fall fått med meg alt! Jeg er en lore-hore av høyt kaliber, og INGENTING engasjerer meg så mye som en god story. Og for å ha en god story, må man ha mange steder å oppdage, steder som er inludert i storyen
  • 0
Hvis man er observant, og litt tålmodig så er det i det virkelige liv det lønner seg å se litt ekstra etter.
The gavel corrupts
  • 0
Jeg er også slik, og jeg hater spill som ikke lar deg bruke den tiden du vil til å utforske.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg spiller som deg,ett spill skal gjennomsøkes overalt hvor jeg går for og alle mini quests og items skal finnes!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Er ganske glad i å utforske på spill, så gjør det når jeg har sjansen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg er akkurat som deg. Har ikke prøvd Diablo, men i Oblivion, Fallout 3, Skyrim, Borderlands og egentlig alle spill så går jeg heller to ganger innom et rom isteden for å gå glipp av ett for å si det sånn. Elsker å utforske, og skal man utforske må det gjøres grundig
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!