Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det finnes mange måter å koble av på. Noen går tur ut i skog og mark, noen hører på musikk, noen driver aktivt med idrett, noen kjører bil, noen nyter hverandres selskap, noen ser film, mens andre kobler av best med å sove.Det finnes nær sagt ikke grenser for hva man kan gjøre for å koble av. Dette er jo selvsagt fra person til person hva som fungerer best, men for meg fungerer det å spille spill best. For det å kunne koble av er veldig viktig om du skal klare å takle de påkjenningene som det daglige livet kan forårsake. Jeg selv nyter spillingen og får tankene på noe helt annet for en liten stund.

Hvordan er det med deg, hva kobler du av best med? Har du behov for å koble av?

Her er et spillene som jeg kobler av med
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Play
  • Play
Ponies.


Også spill selvfølgelig. BF3 som oftest.
  • 0
Kobler av med gaming,
  • 0
Kobler av med rett og slett å ligge i sengen å tenke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
En god bok, god musikk og en god kald drikke. Mer enn det trenger man ikke.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spille spill, film, musikk....og soving.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Det fleste av mine interesser brukes blant annet for å koble av.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Warhammer Fantasy, maling, lesing og en smule med gaming er mine kilder til avkobling
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Spill blir for mye konsentrasjon til å koble av med ofte, med mindre man spiller GTA IV online...

Hører på musikk jeg. Deadmau5-konserten i går var helt konge!
  • 0
Lesing og chatting og høre på musikk
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Lever meg bort ved å entre spillets verden
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
  • Los
  • Los
Legge meg på sofaen å ta en cowboy-strekk men jeg lytter til tvens rolige mas Eller høre på god musikk. Eller spille et kult spill. Eller lese en bok. Eller surfe litt på nett.

Jeg kobler stort sett alltid av hehe
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg har to måter å koble ut på. Enten, er det å reise ut og få ut masse energi og tanker (noe som blir litt selvdestruktivt i lengden, så det blir det lite av),

Så driver jeg med en time yoga vær dag, og prøver å smette inn litt meditasjon! Er fantastisk!

Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Treningstur. That's it.
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
Ved å slappe av på sofaen med PCen i fanget.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er nok som oftest gaming som brukes til å koble av, men ettersom jeg ikke ønsker å bruke opp den følelsen av at spill er en slags "gave", har jeg også et trommesett, ei myk seng og et fotballag å forholde meg til! Variasjon ftw
  • 0
Sats, Chatting, Musikk og demring
  • 0
Når jeg skal koble helt av så ser jeg enten på en film, spiller, eller leser manga.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Sitte i båten en blikkstille Søndag kl 08.00 om morgenen og fiske. Helt alene

Bueskyting

Gaming kan være et godt alternativ også
The gavel corrupts
  • 0
Jeg lager bilder
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg kobler av med å game, men for å hvile må det en bok eller litt skriving til. Må prøve å rydde i tankene og skrive dem ned, Det er først etter en mental opprydding jeg kan slappe av
Jeg var her
  • 0
Kobler gjerne av ved å gå en tur på et fjell, eller i det miste vekk fra asfalt, hus og folk.

Ellers kobler jeg av ved å høre på podcast av radioresepsjonen mens jeg rydder og steller i huset.

Eller selvfølgelig spill og TV.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Ellers kobler jeg av ved å høre på podcast av radioresepsjonen mens jeg rydder og steller i huset.


Det gjør faktisk jeg også ganske så ofte...
The gavel corrupts
  • 0
Browse forumer og se på Starcraft 2 streams. Mer avslappende får du det ikke. Litt musikk i bakgrunnen og alt er som det skal.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!