Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mario er en person som aldri gir seg. Etter flere tiår i spillbransjen, så har han aldri sviktet sin elskede prinsesse Peach, og heller ikke sine kamerater. Jeg er mildt sagt imponert. Uansett utfordring, stiller han alltid opp som en ekte italiener.

Han har slitt seg gjennom utallige tennismatcher, golfrunder og fotballkamper, og derfor mener jeg at han er den ultimate spillkarakteren. Det er nærmest umulig å finne en sportsarena som Mario ikke har satt sine spor på. Joda, sportspill er grei nok underholdning det, men vi får aldri se han i et spill med et gevær i hånden, selv om det hadde vært ganske kult å se han og Bowser skyte etter hverandre.

Kan du se for deg Max Payne og Nathan Drake spille en rolig runde med minigolf, eller Master Chief som en profesjonell tennisspiller med en formidabel backhand? Nei, i hvertfall ikke jeg. Mario er i en egen klasse; leken og variert.

Skrubbsår, brannskader, og kuttskader er bare noe av det rørleggeren har måttet tåle for å gi oss underholdning, og ikke en eneste gang har han gitt opp, til tross for en god mengde med ynking.

Vi takker deg Mario, for den sporty personen du er.

<bild>
Kung fu kan han og!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Nei det er vel ingen tvil om at han har vært med på mye rart, men det samme kan sies om Sonic.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er sant, men har ikke så veldig mye erfaring med det blå pinnsvinet, selv om jeg har prøvd noen spill
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Du er vel klar over at Mario ikke er en ekte person?
Just kill him with your awesome
  • 0
What? My whole life is a lie!

Neida, men vet at jeg skriver på den måten slik at det høres ut som at han er ekte, men det er det som er poenget
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Mario er en fantastisk spillkarakter, men han er ikke den beste etter min mening. Det må være Sora fra Kingdom Hearts.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Synes Mario er en veldig kjedelig figur jeg, har ærlig talt aldri synes at Mario-spill er spesielt bra.
  • 0
"Uansett utfordring, stiller han alltid opp som en ekte italiener."

Ekte italiener? Er han korrupt og?

John Marston Eller Ezio Auditore for min del.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg vet ikke om han er den ultimate spillkarakteren, men han har nok vært den mest populære gjennom tidene.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Mario er og blir en av favorittene her i huset og flittig spilt. Det finnes mange herlige spill med Mario ja

Bra blogg igjen Almost
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Mitt første spill super mario bros 3 til gameboy advance sp. Elsket det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!